“Enkelt bästa restaurangen i norra stockholm!”
Omdöme om Restaurang Smastad

Restaurang Smastad
Rankad som nr 29 av 201 Restauranger i Solna
Kök: Europeiskt

Enkelt en av de bästa restaurangerna jag har varit på! Från personalen till maten, allting är utmärkt! Rekommenderar starkt denna restaurang! Firade min födelsedag här och ångrar inte det ett ända dugg.

Datum för besöket: september 2020
Tack Momomagic0

Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Otroligt god mat och bra priser! Jag kan rekommendera parmapizzan och halloumin med chevre & sötpotatis

Datum för besöket: januari 2020
Tack 518emelier
Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Besöker Småstad lite nu och då för den goda, prisvärda maten och den fina servicen. Småstad är en riktig pärla och köttätare kommer överraskas av den höga kvaliteten på både lamm och entrecote.

Datum för besöket: november 2018
2  Tack lisahD3986WP
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Idag har jag blivit utsatt den absolut sämsta upplevelsen på en restaurang i hela mitt liv. Servitören (tillika ägaren?) betedde sig på ett outsägligt kränkande sätt då han kastade ut oss tre gäster efter att vi hade anmärkt på hans dåliga attityd gentemot oss. Med den stöddiga attityden mot gäster som vill äta middag och dricka två-tre öl en tidig onsdagskväll önskar jag att ingen som läser detta ens överväger att besöka Småstad i Bergshamra.

Datum för besöket: mars 2018
5  Tack 250h_kan_
Omdömet skrevs 6 september 2017

God prisvärd mat, inte jättemycket vegetariska alternativ men det finns. Trevlig personal som satsar på bra service. Mysig känsla.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack Helena J

Resenärer som tittade på Restaurang Smastad tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Restaurang Smastad? Berätta vad du tyckte!