“Helt ok”
Omdöme om Le Croissant

Le Croissant
Rankad som nr 113 av 183 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi drack latte och åt varm macka. Helt ok kan inte skriva så mycket mer... hjcjjvkvkkvjbkcjkjgjbbllhgj

Tack Janne P

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

I råkade spilla hela mitt cafe och fika medan servitören plockade bort min mat talrik, precis när jag skulle börja äta. Jag fick allt på nytt

Tack Negar S
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Åt en lunch mitt i lunchrusningen.
Fick bra service, hade bl.a tre pasta rätter(färska) att välja mellan och jag blev inte besviken.
Även fast det var mitt i lunchrusningen fick jag bra service och kunde sitta i avslappnad miljö.
Helt OK varken mer eller mindre.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Beställde med mitt sällskap tre Croque monsieur. Sett till helheten var maten långt ifrån värt det pris som betalades. De Croque monsieur som serverades påminde mest om Billiys Panpizza och ovanpå riplades pesto. Så ofranskt som möjligt.

Tack Leif H
Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

Mysigt café med goda mackor och gott kaffe! Enda nackdelen var att det är lite trångt så svårt att både komna in och ut från cafet!

Tack Per J

Resenärer som tittade på Le Croissant tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Le Croissant? Berätta vad du tyckte!