“Gott”

Zocalo - Fresh Happy Mex
Boka med
Zocalo - Fresh Happy Mex har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 134 av 185 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

God enkel mat som är prisvärd. Personalen har dålig koll och är inte så trevliga. Ofta stökigt i restaurangen.

Tack NJORGENSEN

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Omogen avokado i guacamolen. Inte speciellt god taco, för en annan prislapp hade det varit helt ok. Det finns betydligt trevligare ställen att äta på i gallerian för samma peng.

Tack kallekrook
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Vi åt varsina burritos 4 personer. Det var ett bra beställningssystem och normalhöga priser. En liten lekhörna fanns medens vi väntade. Maten var mindre intressant jag trodde det skulle vara smakexplosion med carnitas och syltad lök men det var fegt kryddat trots sitt mexi ursprung

Tack Henrik H
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket god mat, jag åt en wrap som kunde varit lite starkare så hade den varit perfekt, perfekt för en snabbare lunch. Det är en snabbmatsrestaurang så lokalen blir därefter, men rent och snyggt var det.

Tack micbla68
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Testade detta ställe för första gången. Jag blev positivt överraskad av detta ställe även om det såg ut att vara designat av en förskolelärare.
Mycket trevligt bemötande av all personal trots att det var lunchtid och mycket gäster.
Maten var riktigt bra för att vara snabbmat men relativt dyrt för en lunch. Bra utbud för vegetarianer.

Tack P_Karls

Resenärer som tittade på Zocalo - Fresh Happy Mex tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Zocalo - Fresh Happy Mex? Berätta vad du tyckte!