“Gott”

Zocalo - Fresh Happy Mex
Boka med
Zocalo - Fresh Happy Mex har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 143 av 191 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

God enkel mat som är prisvärd. Personalen har dålig koll och är inte så trevliga. Ofta stökigt i restaurangen.

Datum för besöket: mars 2018
Tack NJORGENSEN

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Omogen avokado i guacamolen. Inte speciellt god taco, för en annan prislapp hade det varit helt ok. Det finns betydligt trevligare ställen att äta på i gallerian för samma peng.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack kallekrook
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Vi åt varsina burritos 4 personer. Det var ett bra beställningssystem och normalhöga priser. En liten lekhörna fanns medens vi väntade. Maten var mindre intressant jag trodde det skulle vara smakexplosion med carnitas och syltad lök men det var fegt kryddat trots sitt mexi ursprung

Datum för besöket: september 2017
Tack 22henrikh
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Testade detta ställe för första gången. Jag blev positivt överraskad av detta ställe även om det såg ut att vara designat av en förskolelärare.
Mycket trevligt bemötande av all personal trots att det var lunchtid och mycket gäster.
Maten var riktigt bra för att vara snabbmat men relativt dyrt för en lunch. Bra utbud för vegetarianer.

Datum för besöket: juli 2017
Tack P_Karls
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Riktigt dålig service, otrevligt bemötande och oengagerad personal. Många smutsiga bord. Tog lång tid att få våran mat också.
Men när maten väl kom smakade den väldigt gott och stora portioner därför får restaurangen medel som betyg av oss. Väldigt bra att dem har många vegetariska maträtter.

Datum för besöket: april 2017
Tack Wendy E

Resenärer som tittade på Zocalo - Fresh Happy Mex tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Zocalo - Fresh Happy Mex? Berätta vad du tyckte!