Öppet i dag: 10:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Shopping

Funkar att slå ihjäl några timmar med shopping här. Finns en hel del butiker att välja på med ... läs mer

765christern
Säter, Sverige
från mobil enhet
Regnutflykt!

Nu vet det ett tag sen men det är otroligt stort! I detta regn så har många samma tankar som vi och ... läs mer

mixconsulting
Taby, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 907 omdömen

Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Vågar säga att här finns något för alla som vill handla. Utöver alla de vanliga kedjorna finns det dessutom ett knippe ovanliga affärer samt Sveriges första IMAX bio.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack DanielD9140
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Ett shoppingcenter med all, otroligt med affärer och restauranger. Rent o snyggt, däremot oftast dyrt.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack HansW1098
Omdömet skrevs 19 december 2019

Fått en parkeringsräkning på 150 kr för ett biobesök på mall och Scandinavia. Gratis på Heron city...

2  Tack K3852HHfredrikl
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Snygg och välplanerad shoppinggalleria med stort utbud av butiker i olika prisklasser. Stort utbud av restauranger och caféer. Biografer i toppklass med bl a flertalet VIP-salonger. Stort parkeringsgarage.

Tack trullerutta
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Tonåringarna kan spendera timmar här, själv tycker jag mest att det är stort och ostrukturerat. Jag saknar trevliga restauranger eller cafeer att pausa i. Det som finns är opersonligt,sressigt och stökigt. Lite trist.

Tack PernillaA321