“Yes but sometimes no...”
Omdöme om Supreme Burger

Supreme Burger
Boka bord
mån 21/9
20:00
Rankad som nr 14 av 200 Restauranger i Solna
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Okey ställe, burgaren var jättegott, men tills jag fick fick den,oj oj oj.. först får jag en helt fel beställning , sedan kommer den gamla mannen och pratar för mycket vid våran bort. Dåligt bemötande av honom tyckte vi! Pratar för högt, disskuterar sina privata problem då alla kan höra detta,otrevligt! Hela vår grupp tyckte att det var obehagligt! Tycker att han kan skärpa sig lite och inte komma fram till bordet som om han är en av oss i gänget och inte personal i restaurangen

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Naila8245

Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig inredning och lokal. Ser lite tråkigt ut utifrån men är bättre inne.
Maten smakade bra men var inget märkvärdigt. Helt ok pris även om de nog var lite förvirrade med vad de tog betalt för....
Så tipset är att kontrollera att ni betalar rätt summa.

Datum för besöket: januari 2020
Tack MackanLindskog
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Hade inte några höga förväntningar, förutom att det ska bli gott med med en burgare. Det var ok smakmässigt. Toppen att det finns glutenfritt bröd, men inte så bra att jag behöver åka tillbaka på ett återbesök. Välkomnandet var bra. Däremot så saknar jag lite mer känsla i servicen. Det fanns ingen glädje, utan det blev slätstruket.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Personalen på tre personer hade inget intresse av att servera kunderna, trots att kvällen var lugn och endast få bord var reserverade.

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack patrikw205
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Bra burgare till ok pris, pommes som macdonalds och nybörjar personal som gick runt och fråga när vi skulle få maten vad vi hade beställt, kanske var en prao eller nåt men nån ordinare måste sätta en standard för grabben.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack jockeo2015

Resenärer som tittade på Supreme Burger tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Supreme Burger? Berätta vad du tyckte!