“Fantastiskt mat! ”
Omdöme om Restaurang Asplund

Restaurang Asplund
Rankad som nr 7 av 186 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen ser ganska oansenlig ut utifrån, lite mer imponerad bli man när man kommer in, även om den inte sticker ut jättemycket. Men det som verkligen imponerar är maten! Inte i mängden, eller antalet varianter, för där är det väl inte jätte överdådigt, utan det som verkligen är imponerande är att allt, precis allt är så gott! Vi var ett sällskap på 4 som tog för oss av det mesta, och ingen av oss lämnade något på tallrikarna, utan varje tallrik var rensad, för allt var så smakfullt och gott. Ett extra plus för att det var så mycket grönt och vegetariskt.

Tack Kina H

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Käkade brunch här. Vi ringde in då det stod att det var fullt på hemsidan. Inga problem sa dom och löste ett bord för två i lobbyn. Riktgt bra mat, mycket olika alternativ. Trevlig personal!

Tack Robin G
Omdömet skrevs 22 december 2017

En av Stockholms bästa pizzor. Kreativa skapelser på pizzor som inte ger dig dåligt samvete eftersom de inte känns lika feta. Dessutom med bra kvalitet på råvarorna så det känns väldigt fräscht.

Tack Rikard_Wallin
Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat med kallskuret, varmrätt och dessert.
Personalen var trevlig och miljön fin!
Bra skyltning så det var Lätt att hitta hit

Tack halvardssonvero
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe. Alltid bra mat, någon tis för dyrt kanske men maten är alltid bra. Kött eller fisk, väldigt enkelt. Trevlig personal och stora lokaler. Bra parkeringsmöjligheter. Kort sagt en bra resturang.

Tack steffeshovslageri

Resenärer som tittade på Restaurang Asplund tittade också på

Solna, Stockholms län

Solna, Stockholms län

Besökt Restaurang Asplund? Berätta vad du tyckte!