“Bra”

lör 31/7
20:00
Rankad som nr 55 av 208 Restauranger i Solna
Kök: Franskt, Svenskt
Beskrivning: Pontus in the Park har öppet för frukost, lunch och middag. Du hittar bistron Pocket, avdelningen Parken med 140 platser samt två festvåningar. För Pockets gäster finns även en stor och solig uteservering.
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Har ofta goda kötträtter men en aning varierande kvalitet från en bit till den bredvid och gång till gång.

Datum för besöket: juni 2017
Tack niclasu

Omdömet skrevs 5 juni 2017

Slabbigt salladsbord och en kycklingrätt som tydligen misshandlats i varmhållningen. Två personer blev illamående med symptom på matförgiftning efter besöket.

Lokalen är högljudd och ger ingen matro under lunchen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack sven s
Svar från företaget:Svarade 13 juni 2017

Hej Sven,

Vi var ju i kontakt angående denna händelse när det inträffade och vi har gjort allt för att se över våra rutiner och även gjort kontroller som inte påvisade några bakterier. Ingen annan gäst har hört av sig om några symptom. Jag har försökt få tag på dig via mejl men utan lycka, återkoppla gärna till mig så att vi kan följa upp detta.

MVH
Mia Jansson
Driftchef

Omdömet skrevs 11 maj 2017

Vad har hänt med Pontus, Allt har plötsligt blivit så mycket sämre, Maten sämre, kladdigare upplagt etc. Är det en ny ägare eller kock. Nej nu slutar vi att köpa våra luncher hos Pontus.
Behövs en riktig uppryckning och tillbakagång till kvaliten som det var. Nedgången började för några veckor sedan. , ,

Datum för besöket: maj 2017
Tack Stockholm_SwedenHans
Svar från företaget:Svarade 23 maj 2017

Vad tråkigt att höra att ni tycker det, vi jobbar ständigt för att bli bättre och är väldigt tacksam över rak och uppriktig kritik. Vi har samma team som jobbar så det är ingen förändring i personalen men vi tar till oss av det ni skriver och hoppas verkligen inte att vi förlorar er som gäster.

Mvh
Mia Jansson, Driftchef, Pontus in the Park

Omdömet skrevs 8 maj 2017 från mobil enhet

Tyvärr levde inte restaurangen upp till det ryckte jag hört. Brunchen var en total besvikelse. Enda plusset i kanten är väl marängswissen.

Datum för besöket: september 2016
Tack Ylva A
Svar från företaget:Svarade 23 maj 2017

Hej Ylva,

vad tråkigt att höra! Tack för att du tog dig tiden att skriva, er feedback är väldigt uppskattad då vi ständigt jobbar för att utvecklas och bli bättre. Vad var det som du kände var en sån besvikelse? Utbudet eller kvalitén eller något annat?

Mvh
Mia Jansson, Driftchef, Pontus in the Park

Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

God mat, tre val, kött, fisk eller veg som man tar själv. Har ätit utmärkt fisk! Vi har varit i den "enklare delen" där det är olika pris beroende på när man äter. Bra! Sallad, vatten, kaffe och kaka ingår. Vill man dricka något exklusivare kostar det. Man kan köpa med sig mat i bra låda och god sallad ingår.

Datum för besöket: april 2017
Tack 646susannez
Pia S, Kundansvarig på Pontus in the Park, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2017

Hej Susanne,
mycket roligt att höra ni uppskattar luncherna på Pontus in the Park. Både på plats och att ta med.
Missa inte att sitta på vår härliga uteservering i vår som nu är öppen (vid fint väder).

Bästa hälsningar

Pia Sellstedt
Guest Relation Manager
Pontus Group

Resenärer som tittade på Pontus in the Park tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Pontus in the Park? Berätta vad du tyckte!