Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Expedia.com98 US$
Travelocity98 US$
eDreams105 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Det var en mycket trevlig personal på hotellet. Lätt att checka in och ut. Vi bodde på 23:e våningen med en fin utsikt. Rummet var välstädat och mycket fräscht.

Det var lätt att hålla avstånd överallt även vid frukosten. Vi fick boka tid för frukost. Detta för att det inte skulle bli för många gäster samtidigt. Frukosten var riktigt bra. Det mesta fanns. Vi gillar frukost väldigt mycket. Är det något som skulle kunna bli bättre så är det att få en bättre apelsinjuice.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack JoohanT
Omdömet skrevs 6 april 2021

Trevlig personal, stort familjrummet, mycket bra frukost. Lollo och Bernie var toppen för dottern som kommer alltid att minnas det. Nära till Mall och Skandinavien. Vi kommer säkert tillbaka flera gånger.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Discover273614
Omdömet skrevs 5 april 2021

Rekommenderar varmt åt alla. Trevlig personal, rent och fräscht. Är väldigt allergisk/känslig för pälsdjur, men fick ingen reaktion pga renligheten. Hit kommer man tillbaks. God frukost och bra service

Datum för vistelsen: april 2021
Tack belmaskulj
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Jag och min dotter fick provbo på Quality Hotel Friends vilket var en underbar upplevelse. Härligt med helt nya rum som var snygga, välstädade och bra energi. Vi fick mat på rummet och blev välkomnade av management. Frukosten är på toppnivå på alla sätt. Vi kan varmt rekommendera övernattning!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack malindohlwitz
Omdömet skrevs 27 mars 2021

Kan verkligen rekommendera detta hotell QHF, maten är riktigt bra, service är topp, maten är fantastisk och frukosten är speciellt påkostad. Det enda som saknas är spa men jag hörde att de skall ordna det nu i vår så det blir att boka in en konferens här och testa spaanläggningen.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack tommysmedberg