Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Nu har vi återigen bott här, på ett av våra favorithotell. Denna gången hade vi ett standard dubbelrum. Rummet var bra och sängen skön att sova i. Tyvärr var frukosten lite tråkig, men jag vet ju varför. Det är säkerligen bättre nästa gång vi kommer hit, för det blir fler gånger.

Tack O4629NSsandrap
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Sköna sängar, rummet va tyvärr inte så väl städat, läget bra, gott om parkeringsplatser för 180:- dygnet.
Hade dubbelrum med möjlighet till extrasäng, rummet var stort och fint, bra toalett med dusch, väl fungerande ac. Dyra priser i baren, drink kvalitén dålig, då dom tyvärr inte gör alla drinkar själva, utan en del hälls bara upp från en färdigköpt flaska. Men betalt har man vett till ä ta.

Tack Michael S
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Bokade hela vistelsen smidigt på den egna hemsidan. Bra storlek på rummet, alla sov väldigt gott! Den goda frukosten med bra alternativ gav oss en bra start på dagen för vidare aktiviteter i Stockholm.

1  Tack Passport482442
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Supertrevlig personal, bra serviceutbud, fantastisk utsikt från rummet och stort plus att det tar några sekunder att gå till gallerian Mall of Scandinavia. Sängarna är jättesköna och badrummen mycket fräscha. Restaurangen erbjuder bra mat och i baren finns mycket gott att dricka.

Tack halsultani
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Stora rejäla & fina rum, fin utsikt från rummet. Mycket bra frukost, trots omständigheterna. Bra personal vid frukosten. Nära till Mall of Scandinavia, om man vill shoppa. Kort & nära promenad till pendeltåget.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack AnneKostekivi