Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams155 US$

Alla var supertrevliga från incheckning till utcheckning, åt en underbart god middag inrestaurangen och smakade på goda drinkar samtidigt som vi njöt av hotellets badtunnor utomhus.
Rummet var fräscht och sängen skön! Frukostbuffén var ljuvlig.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack JenniferE1437
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Helt underbar personal på detta hotell, särskilt på frukosten där man startar dagen med ett härligt bemötande. Bra stämning och fin service överlag i reception, restaurang och städning på rummet (som är väldigt grundlig). Hotellanläggningen bjuder på ett flertal rymliga och inbjudande ytor att umgås (coronafritt) på, både inomhus och utomhus, på den trevliga terrassen. Läget är mitt i Hagaparken som inbjuder till härliga promenader med ett rikt fågelliv, hästar, rådjur och harar runt knuten. Vi skulle stanna 1 vecka men blev så förtjusta att det istället blev tre.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Daisy M
Omdömet skrevs 28 mars 2021 från mobil enhet

80-talet ringde och ville ha tillbaka sitt hotell...
Imponerande - på utsidan, men hotellrummet vi hyrde bestod av sneda loppistavlor på väggarna, inga USB-uttag, två sköna enkelsängar och en katastrofal extrasäng, slitna fåtöljer, litet gulligt badkar, märkligt möblemang som inte inbjöd till häng på rummet, ett kylskåp som snarare tjänade som värmeskåp och en interiör som enbart inbjöd till att släcka alla lampor.
Plussidan var ett besök i badtunnan där en fantastisk anställd såg till att upplevelsen blev 5+
Frukosten var helt OK, bäst var den otroligt vänliga personalstyrkan.
Gymmet var kanon, rikligt utrustat om man gillar boxning, kampsport och tyngdlyftning.
Hotellet känns överlag i skriande behov av ett rejält ansiktslyft, milsvid skillnad från ex At Six.
Det enda som skulle få oss att besöka detta hotell igen är en kväll i badtunnan, för det var en härlig upplevelse.

Tack janetdA8299VG
Omdömet skrevs 22 mars 2021

Vi bor alltid på Radisson Blu Park Hotel och rekommenderar gärna detta till andra. Vi har reser oftast med hund och då är läget och tanken på djuren väldigt bra. Fantastisk utsikt från restaurangen, trevligt område att vandra runt i. Trevligt hotell överlag.

Tack HerrJohansson71
Omdömet skrevs 15 mars 2021 från mobil enhet

Fin atmosfär råder. En speciell känsla inrinner sig när man träder in i foajén. Hotellet består både av en äldre militärbyggnad uppförd under Gustav V:s tid kombinerat med nyare byggnader. Takhöjden är säkerligen 10 meter- nästan som att kliva ombord på ett kryssningsfartyg! Bra service, bra mat och rymliga lokaler. I dessa pandemitider skulle man önskat munskydd på personal, iaf de som jobbar med roomservice. Viruset sprids främst via luft- inte via händer! Även om handsprit/ handtvätt är viktigt.
Ett skönt ställe att hänga på , strid ström med folk. Lite evenemang som händer då å då. En bra energi som flödar- här rullar verksamheten på , trots pandemi. Bra jobbat :)

Tack erikbN3799ZH