“Vegetariskt med bravur”
Omdöme om Emmer

Emmer
Rankad som nr 88 av 200 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Vegetariskt med bra smak.
Gula ärtor, chilimajonnäs, picklad endive, pumpa och hasselnötter gifte dig bra där chilimajonäsen var pricken över i.

Trivsamt på Ulriksdals, men nu lite längre avstånd mellan borden vilket är förståeligt och bra. Gillar också servisen som var tydliga och artiga utan att vara lite mesiga som vanligt är.

Tack hakangref

Omdömet skrevs 16 september 2020

Födelsedagsmiddag med familen mitt i veckan. Efter två och en halv timme hade vi bara fått förrätterna (2 st minimala), vinet var slut och inga ursäkter-bara löfen om att "snart så..". Slutade med att vi gick utan att ha ätit klart. Kvällen förstörd.

Tack Hakan667
Omdömet skrevs 14 september 2020

Jag har skrivit ett omdömme på Ulriksdals Wärdshus men jag kan sammanfatta det med goda smaker, små porttioner i en sektliknande miljö och inte på något sätt prisvärt.

Tack Turbo96_13
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Har ätit lunch hör till och från under ett par år. Nu är restaurangen inbyggd och uppfräschad. Ljust och fint och allt känns mycket trevligare och inbjudande.
Vi åt lunchmenyn som var väldigt bra. Mycket bra smaker med fräscha råvaror.
Hela menyn (skördelunchen) var väl genomtänkt. Lite smolk i bägaren dock att det var lite små portioner. Men kan varmt rekommendera ett besök. Kommer själv att äta här fler gånger.

Tack A9298GGrichardj
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Datum för besöket: oktober 2020

Resenärer som tittade på Emmer tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Emmer? Berätta vad du tyckte!