Boka nu, betala på plats
Orbitz.com95 US$
Travelocity95 US$
Hurb108 US$
Omdömet skrevs 26 april 2021

Trevlig personal, bra service och allmänt glad och härlig stämning på hotellet. Fina dubbelrum med bra storlek på tv (och kanalutbudet). Allt som behövs fanns på gymmet, även fina bastun men ta med egna badtofflor om ni vill ha det:) vi ska definitivt boka igen! Hagaparken ligger 100 meter bort, var lite väl kallt för oss men på sommaren blir det nog jättebra också

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack venla2021
Angelica Kommunikatör, Marknadsföring på Hotel Gio, BW Signature Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej! Tusen tack för fina ord. Det värmer. Varmt välkomna tillbaka :) Mvh Angelica, Kommunikatör

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Har bott här 3 gånger under senaste 3 månaderna och det har varit lika bra varje gång.
Mycket trevlig personal, bra rum och perfekt frukost. Man kan inte begära så mycket mer. Kommer definitivt bli fler besök här.
Perfekt hotell när du pendlar genom landet. Vi har bott här vid resor mellan Skåne och Jämtland.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack dahlinkarl

Hej! Vad roligt att ni har valt Giò om och om igen, det betyder att vi gör nånting bra :-) Vi hoppas att ni fortsätter komma tillbaka till oss. Ha en fin vecka. Mvh Angelica, Kommunikatör

Omdömet skrevs 7 mars 2021 från mobil enhet

Väldigt snyggt hotell med trevlig och hjälpsam personal. Sängarna var väldigt sköna och rummet välstädat. Frukosten kunde ha något större utbud, men ta då i beaktning att jag önskar stora frukostar med brett utbud. Värt att veta för turister så ligger detta boende lite utanför stan, så vill du bo centralt och i hjärtat av Stockholm så är detta en bit bort. Dock finns närliggande kollektivtrafik som går ofta.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack johannae726
Angelica Kommunikatör, Marknadsföring på Hotel Gio, BW Signature Collection, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2021

Hej Johanna! Tack för fin recension. Vi hoppas att du kommer tillbaka :-) Mvh Angelica, Kommunikatör

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Hotellet valdes för att det låg nära de vi skulle hälsa på. Hotellet ligger granne med Haga parken vilken var mycket trevligt. Parkering på utsidan som kostade 200kr/natt
Lätt att checka in. Trevlig matsal där det serverades frukost och lunch.
Rena och fräscha rum. Bra badrum. Rummet vi hade var lite litet men vi skulle bara sova så det var ok. Sköna sängar.
Många val vid frukosten och lunchen serverades som en buffe med fräscha sallader till. Bäst av allt var personalen som var otroligt trevliga och gjorde allt för att ge god service. Kan rekommenderas

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Ainail

Hej! Vad roligt att höra så fina kommentarer :-) Jag ska vidarebefordra till berörd personal! Varmt välkommen tillbaka! Mvh Angelica, Kommunikatör

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Superfin inredning, mycket trevlig och tillmötesgående personal. God mat och utsökta drinkar. Rummet var rent och fint och badrummet var stort. Frukosten var jättegod och vi hade en toppenvistelse på hotell Gio. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack mariesO3387LU

Hej Marie! Vad roligt att höra :-) Då hoppas vi att vi ses här igen snart.. Varmt välkommen tillbaka! Mvh Angelica, Kommunikatör