Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com113 US$
CheapTickets113 US$
eDreams113 US$
Travelocity113 US$
Hurb116 US$
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Fick ett ganska bra och härligt första intryck av hotellet och rummet. Allt verkade vara i sin ordning. Allt ifrån receptionisten till musiken i hissen.
Det var fräscht och och det var varmt och välkomnande.
Frukosten var dock inge vidare. Vi kom ner en timme innan frukost stängning med inga jätte förväntningar med tanke på corona situationen men trodde ändå att vi skulle kunna äta oss mätta iallafall. Fanns knappt nå bröd kvar och deras utbud av dryck var kaos. Kaffemaskinen var trasig och pannkakssmeten var slut.
Ganska tråkigt med tanke på att hotellet i sig annars var ganska trevligt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mrerto
Diana Lorentzon, Försäljning på Best Western Plus Grow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2021

Hej Roberto,
Stort tack för din recension, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna synpunkter. Tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar, och att frukosten inte var till belåtenhet. Vi hoppas vidare att du, trots att dina förväntningar inte infriades vid din vistelse hos oss, ändå kan tänka dig att återvända hit och vi vill med detta önska dig mycket varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 9 februari 2021

Mycket trevligt, harmoniskt och fräscht hotell med fantastisk personal! Hjälpsamma och trevligt bemötande hela tiden. God mat och härlig frukost med mycket att välja på. Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 459elina
Diana Lorentzon, Försäljning på Best Western Plus Grow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2021

Stort tack för din fina återkoppling till oss efter din vistelse. Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med ert besök hos oss.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 10 november 2020

Hotellet var dålig och personalen var dåliga. Jag blev sent för utcheckningen och de ringde till rummet och hon var väldigt otrevlig. Man ska inte behandla en gest på detta sätt. Jag ska aldrig gå på denna hotell igen.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack halgordAkrayi
Diana Lorentzon, Försäljning på Best Western Plus Grow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2020

Hej HalgordAkayi, Stort tack för din recension, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna synpunkter. Tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar.

Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Mycket för pengarna, väldigt bra personal: Hjälpsamma och trevliga, alltid glada. Rummen är snygga och en städning som är extremt proffsig. Mycket god planering och hänsynstagande nu i pendemin. Jag rekomenderar alla detta hotel

Datum för vistelsen: oktober 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack kennethsandelin
Diana Lorentzon, Försäljning på Best Western Plus Grow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2020

Hej Kennet!

Stort tack för din fina återkoppling till oss efter din vistelse. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss på Grow Hotel. Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Vem el vilka sover i plastsäcken å kuddar ? El syntet ? Oanvändbara kuddar ! En är för ett barn å den andra ca 30 cm hög. Vilka sover i ett icke ventilerat rum å ca 25 grader varmt ? Vem sover i ett rum i vilket inte men kan vädra å syresätta ? Som ni förstår så är det här ett hotell som vi inte rekommenderar pga detta. Stockholm med omnejd har så många fler att välja bland. En dyr total besvikelse !

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack kilen a
Diana Lorentzon, Försäljning på Best Western Plus Grow Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2020

Hej Kilen, Stort tack för din recension, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna synpunkter. Tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar, och att rummet och kuddarna inte var till belåtenhet. Vi hoppas vidare att du, trots att dina förväntningar inte infriades vid din vistelse hos oss, ändå kan tänka dig att återvända hit och vi vill med detta önska dig mycket varmt välkommen tillbaka!