“Den godaste sushi jag ätit...o”
Omdöme om Esuki sushi

Esuki sushi
Rankad som nr 9 av 201 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Den godaste sushi jag ätit...o då har jag ätit på många sushiställen. Snyggt upplagt och jättegott. Ganska litet ställe med få bord, men värt att vänta om det är fullt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack MarikaDrotz

Omdömet skrevs 9 november 2019

Här får du i särklass den bästa sushin. Alltid snyggt serverat med de bästa råvarorna. Rekommenderas vamt.

Datum för besöket: november 2019
Tack sofiaolssonolsen
Omdömet skrevs 28 september 2019

Helt fantastisk sushi, en riktig smakupplevelse! Se till att boka bord eftersom stället är väldigt litet

Datum för besöket: september 2019
Tack Tea G
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Särklass en av de bästa sushihak i stan. Priserna är lite dyrare är en vanlig sushi men sushin är av en annan värld. Prisvärd, snyggt och trevlig personal. Garanterat värd ett besök

Datum för besöket: september 2019
1  Tack losbalancos
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Mycket snabb och trevlig personal! Smakrika sushi! Det var väldigt varmt i restaurangen för en sommarkväll, men som tur fick man sittplats plats ute.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Daniela C

Resenärer som tittade på Esuki sushi tittade också på

Solna, Stockholms län

Bromma, Stockholms län

Besökt Esuki sushi? Berätta vad du tyckte!