“Gott, fräscht, trevlig personal.”
Omdöme om Saaghi Grill

Saaghi Grill
Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 17 av 207 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Maten var god och fräsch; jag åt ”Koobideh zeferani” som var saffranskryddad blandfärs på nöt och lamm med en massa goda tillbehör. Personalen var supertrevlig!

Datum för besöket: april 2021
Tack ebbeee

Omdömet skrevs 29 september 2020

Tog bla en Soltani...så gott det var. Spetten var perfekt grillade. Hoppas på att man kan göra fler besök. Trevlig personal

Datum för besöket: september 2020
Tack 742kalleh
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen var en riktigt positiv överraskning. Servicen var helt fantastisk. Vår servitör kunde briljera med sitt vinkunnande. Serveringen och beskrivningen av vinet höll en mycket hög nivå. Lokalen är rymlig och trevlig med iranska dekorationer. En genuin iransk upplevelse. Maten var vällagad och mycket god. Vi kan verkligen rekommendera den här restaurangen som vi ger ett toppbetyg.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Scandinavian01
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Jag äter ofta persisk mat, men detta var något utöver det vanliga!! Rekommenderar starkt!! Vi var några vänner som delade på ett fat med olika grillrätter och alla var utsökta.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 960ida
Saaghigrill, Owner på Saaghi Grill, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Hej Ida,

Tack för din feedback! Vi är otroligt glada över att ni haft en trevlig upplevelse och varit nöjda med ert besök hos oss.

På återseende!

Vänliga hälsningar Saaghi Grill

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Fin persisk restaurang med fantastisk mat och underbar service. Den bästa persisk restaurangen som jag har besökt i Stockholm

Datum för besöket: februari 2020
Tack SaynaI
Saaghigrill, Owner på Saaghi Grill, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Hej Sayna,

På återseende!

Vänliga hälsningar Saaghi Grill

Resenärer som tittade på Saaghi Grill tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Saaghi Grill? Berätta vad du tyckte!