“Fantastisk norrlandsmeny!”

Kök: Franskt, Svenskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Det serverades härliga och oväntade maträtter! Och fina viner till. Trevligt bemötande.
Vi hade en Toppenkväll!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack svenssons2020
Regissorsvillan, Annan på Regissörsvillan, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2020

Tack så mycket för den fina recensionen! Hoppas ni kommer tillbaka snart igen. Hälsningar Susanne

Omdömet skrevs 8 mars 2019 från mobil enhet

Vi bjöds på fräsch och spännande rätter. Och mysig liten restaurang, vi kände oss verkligen omhändertagna.

Datum för besöket: mars 2019
Tack margareta9876
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Perfekt restaurang för att avnjuta en måltid med sin älskade.
Mysig, intim med fantastisk mat och perfekt dryck till.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Monica H
Regissorsvillan, Ägare på Regissörsvillan, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Tack för din fina kommentar!

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Har varit här vid ett flertal tillfällen. De har god mat och är väldigt kunniga. Priserna är däremot lite i överkant. Jättekul vintekommendationer där allt är vällagat och välparat med respektive rätt!

Datum för besöket: april 2018
1  Tack LinnLis
Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god och snygg mat av en kock som svänger ihop klockren vegetarisk rätt på förfrågan! Servicen oklanderlig med extra input om allt som ålder på vinets vinrankor och ursprung av svenska gårdsostar. Att restaurangen är belägen i mysiga Filmstaden bidrar med en extra dimension till upplevelsen.

Datum för besöket: augusti 2017
3  Tack AnjaE

Resenärer som tittade på Regissörsvillan tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Regissörsvillan? Berätta vad du tyckte!