“Fantastisk god mat”
Omdöme om Restaurang Jakarta

Restaurang Jakarta
Boka med
Restaurang Jakarta har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 11 av 188 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Mycket fräscht, prisvärt och god mat. Dessutom en väldigt trevlig servitör..Kan varmt rekommendera detta ställe

Tack Susanne G

Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat! Kvalitet rakt igenom, gå dit och ät någon av deras goda rätter. Nasigoreng och Ayam är två favoriter!

Tack mathiaswalhjutfe
Omdömet skrevs 5 juni 2018 från mobil enhet

Supertrevlig personal och jättegod indonesisk mat till ett bra pris!! Plus att man bidrar till deras dröm om att öppna ett barnhem! Rekommenderar det verkligen!

Tack Anna B
Omdömet skrevs 5 juni 2018

Trevligt ställe med vällagad och god mat. Personalen var omtänksam och vi fick bra service genom hela middagen. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack Christoffer B
Omdömet skrevs 30 maj 2018

Jag har aldrig ätit indonesisk mat tidigare men är positivt överraskad.
Väldigt gott och fantastiska smaker.
Vi provade fem olika rätter och alla var väldigt goda.

Tack henrikdback

Resenärer som tittade på Restaurang Jakarta tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Restaurang Jakarta? Berätta vad du tyckte!