“Riktigt dålig service!!!!”

Budda Khan Teppanyaki
Rankad som nr 158 av 192 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Har besökt denna restaurang tidigare men blev riktigt besviken när vi besökte den idag! Vi var ett sällskap på fem vuxna och två barn. Barnen ville äta buffé medans övriga ville äta Teppanyaki MEN då fick vi inte sitta tillsammans!!! Så om barnen vill äta buffé skulle de få sitta ensamma!!!

Sjukt dåligt att de inte kunde vara det minsta hjälpsamma!

Inga fler besök på denna restaurang :/

Tack Miguel Mike L

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Tråkig mat som är smaklös, dålig kvalitet. Samma mat som kan gå runt bandet i flera timmar. Dålig service. Inte värt pengarna.

Tack NJORGENSEN
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Delikat sushi att njuta i välordnad och trevlig restaurang. Mor och dottermys, då vi delade på tre olika rätter med mycket god sushi. Värt ett besök.

Tack C H
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Vi hade bokat bord och skulle äta Teppanyaki. Detta var dagen för finalen av Melodifestivalen i Friends Arena och kanske var det så att personalen och restaurangen helt enkelt inte klarade av det antalet gäster som kom under en viss tid.

Vi beställde 2 rätter medans det andra sällskapet vid vårt bord beställde en avsmakningsmeny på 7 rätter. Det tog lika lång tid att servera våra 2 rätter som det tog att servera deras 7.

Personalen försotd väldigt dålig svenska och tog fel dryckesbeställning. När detta påpekades så fick vi ingen ursäkt och inte heller någon kompensation. Det kändes inte ok vilket jag påpekade till servisen men tyvärr gjorde hon ingenting för att kompensera detta. Hon var också mycket ouppmärksam och man fick hela tiden själv påkalla hjälp.

Maten smakade inte så mycket. Det var såsen som hade smak egentligen och den fick man en liten klick av på tallriken. Dock fick vi mer när vi frågade om det. Vi åt anka och den var genomstekt. Jag äter gärna anka lite rosa då den annars blir torr.

Kvällen drog ut så länge på tiden att vi inte hann äta upp vår efterrätt då vi var tvugna att gå till arenan.

Jag kommer inte att komma tillbaka och det är inget jag rekommenderar. Hade höga förväntningar men blev mycket besviken tyvärr.

Tack SaraWiberg
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Maten är smakar inte bra, samma saker åker runt som ingen vill ha. Hur säkerställer man att maten är okej att äta? Kvalitén på råvarorna är lågt och tillredningen stämmer inget med de bilder de visar upp. Servicen var inte heller speciell eller kanske den kan ses som speciellt dålig. Vår dricka kom inte utan vi på pekade detta och fick till svar att han vet det. Billigt men inte ens värt det!

Tack Henrik366

Resenärer som tittade på Budda Khan Teppanyaki tittade också på

Solna, Stockholms län

Solna, Stockholms län

Besökt Budda Khan Teppanyaki? Berätta vad du tyckte!