“Lördag 1730 20200222”

20:00
Rankad som nr 176 av 198 Restauranger i Solna
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Billigt !
168 kr för den asiatiska buffén.
30 kr extra om man vill ha mogolian bbq också.
Ok...
Ganska dåligt utbud i buffén.
Långsam påfyllning.
En så ut att ha legat där sen sen lunch.
Smakade ok men det friterade smaka lika oavsett om det var kyckling eller räkor. Mycket salt i den frityrsmeten och vitlök ?!
Lite slafsigt runt buffén.
Eftetättsbuffen bestod av vaniljglass i storpackstråg och konserverad frukt.
Mellan glassen och frukten stod lite svettig sushi ?!
Kallaste stället på buffén ?
Buffégösterna får sitta runt de stora runda borden men sitter nån vid dörren kommer man inte ut.
Diskplockningen var obefintlig under de 45 minuter vi åt. De bara ökade med porslin på borden allt eftersom folk ätit färdigt och gått.
Det verkar som de är en synnerligen oinspirerad besättning på denna restaurang.
Nästa gång blir det Pong, kostar 249 tror jag men där har jag aldrig blivit besviken.

Datum för besöket: februari 2020
Tack PatrikSth

Omdömet skrevs 20 februari 2020

Det fanns ingenting på rullbandet, inga färska råvaror att grilla och ingen efterrätt. Det fanns bara lite varma rätter som tog slut så fort de kom. När man påpekade att allt va slut så skakade dem bara irriterat på huvudet. Ingen av oss 5 som va där blev mätta!! Fanns inget att bli mätt på! De släppte in fler o fler människor trots att det inte fanns någon mat

Tack AidaI146
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Sämsta asiatiska buffén någonsin. Och även sushi bandet, fy så dålig sushi. Fattar inte varför man säljer sushi när man inte kan tillaga rätten. Usch usch usch.

Datum för besöket: februari 2020
Tack resamedmig1
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Stort, kallt och omysigt.
Gammal och ofräsch (avokadon var inte grön utan svart) sushi, besk frityr på kycklingen:( . Överhuvudtaget ofräsch mat som legat framme länge. Ingen berättade hur det funkade med de olika bufféerna, vad som ingick i priset och hur man skulle göra.

Tack J7622ITannab
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Extremt dålig service, fick be flera gånger om att fylla på tallrikar, bestick och diverse mat som var slut på buffén.
När vi väl skulle betala så kostade det helt plötsligt mer än vad skyltarna utanför restaurangen säger.

Tack HenricF3

Resenärer som tittade på Budda Kahn tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Budda Kahn? Berätta vad du tyckte!