“Underbart”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

SabaL2
“Underbart”
Omdömet skrevs 25 juli 2021 för en vistelse i juli 2021

Kan starkt rekommendera boendet. Hela sällskapet hade en väldigt bra upplevelse avseende både boendet och värdarna.

Datum för vistelsen: juli 2021
sannast
“Fantastiskt! ”
Omdömet skrevs 21 juni 2020 för en vistelse i juni 2020

Helt underbar plats, väl bemötta och omhändertagna! Vi firade vår midsommarafton här och hade en helt fantastiskt vistelse.

Datum för vistelsen: juni 2020
Eric P
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 30 juni 2018 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

modern stuga med allt som behövs för en avkopplande vistelse i underbar natur. Kan absolut Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2018
Odyssey35 ...
Omdömet skrevs 3 juni 2020 för en vistelse i maj 2020

Datum för vistelsen: maj 2020
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Reiseeule ...
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 för en vistelse i september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera