Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Ett välordnat och fräscht familjeägt hotell nära havet med härlig utsikt. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. De fixade och gav bra råd och tips om utflykter och transporter. Mycket bra frukost.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack MatsW82
Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Väldigt bra boende, kan klart rekommenderas. Fina rum, bra wifi, god frukost, tyst och trevlig och hjälpsam personal. Hotellets mat var något dyr, men massagebehadnlingen var å andra sidan billig och bra.

Datum för vistelsen: juli 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack Mats G
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Mycket fint och fräscht hotell med väldigt trevlig och hjälpsam personal. Absolut en av de bästa hotell som jag och min syster och min son varit på. Hotellet ligger på stranden vilket är ett stort plus. Ca 1 km till centrala podstrana där det finns många restauranger att välja på om du inte vill äta på hotellets restaurang varje dag. Maten i restaurangen håller hög klass . Till Split kan man lätt ta en buss som går inte så långt från hotellet 2 gånger i timmen. Eller så kan man be personalen på hotellet ordna med transport.
Jag kan verkligen rekommendera hotel Split !!!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack jennyfia
Omdömet skrevs 29 juli 2015

Supertrevlig och hjälpsam personal.
Läge direkt på stranden.
Rent och fräscht rum och badrum med både dusch och badkar.
Solterass och pool på taket med dusch och bar.
Spa-behandlingar finns.
Superbra wi-fi.
Hit kommer jag åter

Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack MiBo58
Omdömet skrevs 12 maj 2013

Nytt hotell med 40 rum. Toppfräscht med direkt utsikt mot havet med den tillhörande balkong. Härlig intim känsla med pool på taket och stranden i dirket anslutning till hotellet. Frukosten är väldigt enkel man har det nödvändigaste. Restaurangen ligger lite fel i huset men det är helt okej att beställa middag och äta denna i baren med utsikten mot havet. Våga testa detta hotel du kommer inte bli besviken!

Datum för vistelsen: maj 2013
3  Tack robbanrobban