Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Frida S
1 omdöme
“Frida”
Omdömet skrevs 29 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Boendet hade 7 lägenheter som tyvärr inte var fullt utrustade. Vi var en stor släkt på 26 personer och 2 småbarn som hade tänkt dela upp matlagandet för att underlätta men det gick i stöpet när det varken fanns stekpannor eller matlagningsredskap.

Boendet gav info att det hade 800m till havet. Dock stod det inte att det var fågelvägen och att huset var beläget 2,5km serpentinväg från stranden.

Boendet var smutsigt när vi anlände och toalettborstarna så ofräscha! Lampor trasiga så det var mörk i lokalerna. Dåligt med stolar för att sitta ute. Ac som var trasig i ett av rummet. Ingen som åtgärdade det under vår vistelse. Jacuzzin som ser så trevlig ut har nog varit trasig sedan 2009 enligt andra recensioner som man nu läst i efterhand. Vi fick som kompensation låna en fotbollsplan vilket man tycker egentligen ska ingå.
Inga pingisbollar för att kunna spela och mögellukt i de flesta utrymmena. Kranar som sprutar åt alla håll och spisvred som man ej kan se om de är igång eller ej.

Kräver ni inte så mycket och älskar utsikt boka. Vill ni ha en skön semester och njuta av rent, trygg miljö boka ej!!!!!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Podstrana

Visa priser
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera