Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Söndagsbuffe - något för alla, stora som små. Lagom mycket och vällagat, många goda grönsaksröror och två varmrätter att välja på. Sist men inte minst, en dessertbuffé som var ljuvlig. Härligt goda hembakta kakor, missa inte

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack PKC70
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Bjäre Gk och dess restaurang bjöd oss på en riktigt bra upplevelse.
Trevlig bana. Nice finish på banan och utmanande layout. Riktigt bra mat och service. Ett ställe vi definitivt åker tillbaka till. Vi uppskattade vistelsen!

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack Jonesolvik
Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Höjer upp från 4 till 5. Recenssionen gället restaurangen ( Salomon Krog) Har inte spelat banan ännu. Krogen lämnar inget åt slumpen. Varierad genomtänkt påskbuffé med det där lilla extra. Luncherna väldigt bra. Enda minuset är att det inte framgår när det innehåller nötter. En liten avisering (miniskylt) om det skulle inte skade. Konsekvenserna kan, vad jsg förstår, bli allvarliga. Annars rekommenderas denna krog alla dagar i veckan. Den bästa golfkrog jag ätit på. Passerat Kungsbacka gk i den kategorin

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Hejadigule
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Enbart salladsbuffeen vore nog egentligen. Utöver sallad fanns fisk eller kötträtt att välja på. Enda plumpen o protokollet var barnmenyerna. (Skosuleburgare eller gummipannkakor). Halvfabrikat alltså.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Johan S
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Bjäre golfklubb är en riktigt fin anläggning och härlig golfbana i ett böljande landskap. Toppenskick och mycket utsikt mot omgivning och havet.
Trevlig restaurang och trevlig personal. Värt ett besök!

Bodde här: juli 2017
Tack Rolf H