“God mat dålig service”
Omdöme om Fiskekajen

Fiskekajen
Rankad som nr 1 av 2 Smått och gott i Bastad
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Riktigt bra mat med fina råvaror!
Tyvärr förstördes besöket helt av den tråkiga och otrevliga kvinnan i luckan som tog emot vår beställning och som verkade ha någon form av ansvar på Fiskekajen. Vi blev bl.a. utskällda för att våra barn 1 och 3 år spillde mat på uteserveringen som drog till sig fåglar... Övrig personal var kanontrevlig. Kommer dock inte gå hit igen!
Vi skulle gått till Pepe's som vanligt!

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack isid0rj

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Lite av en självservering alldeles vid småbåtshamnen. Rättframma rätter som spätta strömmingsflundra räkmacka. Snabbt och gott till hyfsade priser! Återkommer gärna!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Golaus
Omdömet skrevs 20 oktober 2016 från mobil enhet

Helt ok mat. Fiskgryta, stekt spätta, räksmörgås (200kr), musslor mm. Bra logistik. Simpelt o smidigt. Men ändå lite väl dyrt. Ägarinnan väldigt trevlig, snabb, duktig o kunnig. Väl värt ett besök dock. Trevlig placering mitt i hamnen.

Datum för besöket: juli 2016
2  Tack josefine433
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Fiskekajen är vår favorit i Båstad!! Stekt strömming, spättan, räkmackan..alltid toppen! Tack till personalen som alltid är glada & vänliga!

Datum för besöket: september 2016
Tack annalarsson34
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Alltid lika trevligt att äta på Fiskekajen lunch ute i solen eller middag inne på kvällen. Maten är vällagad & jätte god , personalen är supertrevlig!

Datum för besöket: september 2016
Tack juliahhhh

Resenärer som tittade på Fiskekajen tittade också på

Bastad, Skåne län

Besökt Fiskekajen? Berätta vad du tyckte!