Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

På väg ner mot södra Sverige passade vi på att stanna till i Båstad camping, det ångrar vi inte, en sån perfekt camping. Trevlig personal, alltid ert leende på läpparna, hjälpsamma, bra platser, fina servicehus, restaurang med bra priser, levande musik på kvällarna. Ca 5 km in till centrala Båstad, bra cykelväg in. Fin lekplats för barnen.
Så ska ni till Båstad, stanna här, jag kan varmt rekommendera det.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 874kickig
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Stora och fina platser med fräscha servicehus. Huset längst ner på campingen är nyast och snäppet fräschare än det som ligger i mitten på campingen. Riktigt go stämning på campingen där alla är glada och hälsar glatt!
Nybyggd lekplats och stor fin studsmatta som uppskattades av barnen.
Vi åt på resturangen ett par gånger och det var lika bra bägge gångerna! Bra service och bra priser, kan varmt rekommendera deras speciella pizza som man får in på en planka (den rekommenderas för två personer) den med Gyros blev vår favorit, så himla god!
Det finns en liten trollstig inne på området som var väldigt mysig, missa inte att gå den!
Det finns en liten grej som var mindre bra och det är deras skyltning av gatorna, vi var och rekade campingen några veckor innan vi bodde där och läste då vilken gata vi ville bo på. Bokade då plats efter det och när vi sen ska köra till platsen så visar det sig att skylten tillhörde gatan efter, där vi inte ville bo. Nu gick det ju att ändra då det inte var fullbelagt men man kanske ska ändra på skyltarna eller vinkla dom annorlunda. Såg att det var fler som kom och bara körde förbi "vår" gata.
Trevligt par som har campingen.
Det finns ett jättefint stort Willys på nära bilavstånd! Båstad station ligger på nära cykelavstånd.
Kan varmt rekommendera att checka in här!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack mian77
Omdömet skrevs 16 juni 2019 från mobil enhet

Härlig camping som man snabbt når ifrån E6. Stora platser och fräscha servicehus.
Och som grädden på moset så är det hög servicenivå och kunden i fokus.
Vår 3åring ger lekplatsen högsta betyg!
En camping vi med säkerhet kommer tillbaka till!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 441malinp
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Enormt fin camping, servicehusen är hur fräscha som helst. Bra service och smidigt att hitta. Stora och bra platser, vi kom i husbil. Lagom nära till stranden, tog ca 5-7min att cykla. Liten fotbollsplan inne på
Området, lugnt och skönt överallt och trevliga människor som jobbar här.
Riktigt bra betyg från oss.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Lindrischz
Omdömet skrevs 7 juni 2018

trivsel o lugnt i området samt utmärkta promenadstigar i området för våra hundar .Fina servicebyggnader nära vår ställplats.som gör platsen attraktiv. Detta är en plats vi gärna återkommer till i framtiden.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack lsj566