Hamburgartjejen19
Lund, Sverige
Arbetslunch
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 8 feb. 2020från mobil enhet
Lunchen var god och väldigt traditionell husmanskost vilket aldrig är fel. Maten var god men det serverades bara en rätt så jag kanske skulle kunna önskat lite mer valmöjlighet för de som kanske inte är köttätare tex. Dock kunde man nog specialbeställa en fiskrätt i luckan om man inte ville ha kött.
Ganska högljud miljö i lunchrusningen.
Datum för vistelsen: oktober 2019Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
2 050 kr
    • Priceline
    12.5 km från Pensionat Enehall
    Visa fler hotell i Bastad
    Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Maten är mycket god och riklig. Lite snålt med svartsoppa. Rummen börjar bli slitna, speciell dusch och toalett. Svartmögel och trasig plastmatta. Vi kommer endast gåsamiddagen och hade vi bott närmare skulle vi inte bo över.

Datum för vistelsen: november 2019
    Tack W7648KYthomase
    Omdömet skrevs 14 oktober 2018

Mysigt boende men i oktober luktade det lite gammalt. Inte så väldigt varmt på rummet vilket var skönt när man skulle sova. Gammal inredning och gamla möbler men sköna sängar. Vi bodde i ett rum i annexet och det var uppfriskande att komma in ett rum som var allt annat än fyrkantigt. Ingen överdådig frukost men där fanns vad man behövde. De hade också det lilla extra med "hemmalagad" marmelad, musli och även lokala köttpålägg. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: oktober 2018
    Tack HenningsS
    Omdömet skrevs 31 juli 2018

Pensionat Enehall i Båstad...
    De som regelbundet besöker Båstad vet var man letar pärlor...
    Pensionat Enehall. ligger inte särskilt väl exponerat, men uppfyller alla krav man kan ha...
    Rummen är riktigt bra, maten är bra, frukosten mättar och baren lämnar inget övrigt att önska.
    Det som de flesta önskar och vil ha finns...

Datum för vistelsen: oktober 2017
    Tack Errwe_Sweden
    Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Spenderade ett försommarvarmt dygn i Båstad o bodde riktigt bra på Enehall. Rummet var rent o trevligt med egen toa/disch och tv. Härlig miljö i huvudbyggnaden där även frukosten serverades. Frukosten innehöll det nödvändiga men saknade det lilla extra. Saknade främst äggröra o bacon men det var gott o färskt bröd.

Datum för vistelsen: juni 2018
    Tack MatsWe
    Omdömet skrevs 21 februari 2018

Trots lågsäsong och få gäster var servicen på topp.
    Begränsad men mycket välsmakande kvälls-meny och en frukostbuffé fylld med lokala råvaror där varje leverantör namngavs.
    Rummen helt OK, personligt inredda och bra sängar.
    Dessutom flera fina textilier från Märta Måås Fjetterström.

Rumstips: Vi bodde i ett av annexen. Lugnt och fint med egen altan.
    Datum för vistelsen: februari 2018
    Tack 587larso