1 390 kr
1 390 kr
Frukost ingår
Inga bokningsavgifter
Omdömet skrevs 31 juli 2018

Pensionat Enehall i Båstad...
De som regelbundet besöker Båstad vet var man letar pärlor...
Pensionat Enehall. ligger inte särskilt väl exponerat, men uppfyller alla krav man kan ha...
Rummen är riktigt bra, maten är bra, frukosten mättar och baren lämnar inget övrigt att önska.
Det som de flesta önskar och vil ha finns...

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Errwe_Sweden
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Spenderade ett försommarvarmt dygn i Båstad o bodde riktigt bra på Enehall. Rummet var rent o trevligt med egen toa/disch och tv. Härlig miljö i huvudbyggnaden där även frukosten serverades. Frukosten innehöll det nödvändiga men saknade det lilla extra. Saknade främst äggröra o bacon men det var gott o färskt bröd.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack MatsWe
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Trots lågsäsong och få gäster var servicen på topp.
Begränsad men mycket välsmakande kvälls-meny och en frukostbuffé fylld med lokala råvaror där varje leverantör namngavs.
Rummen helt OK, personligt inredda och bra sängar.
Dessutom flera fina textilier från Märta Måås Fjetterström.

Rumstips: Vi bodde i ett av annexen. Lugnt och fint med egen altan.
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 587larso
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Vi är tillbaka för 5 gången, gåsen är fantastisk och serveras som buffe. Svartsoppan är helt underbar. Rekommenderas. Vi firade mina föräldrars 80 årsdagar. Boendet var fint och rent. Priset är väl värt.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack W7648KYthomase
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Höstresa med golf och oktoberfest tillsammans med goda vänner . Vi fick alla trevliga rum nära varandra. Rummen var stora och rymliga. Sköna sängar, fräscht och välstädat. Rummen ligger spridda i mindre byggnader i en trevlig trädgård inne i ett villaområde. Tyst och lugnt. Fin frukost med det som behövs, saknade kanske bacon o äggröra. Trevlig personal. Ett pensionat som var hemtrevligt mysigt. Återvänder gärna

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack annsophies868