1 390 kr
1 390 kr
Frukost ingår
Inga bokningsavgifter
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Vi är tillbaka för 5 gången, gåsen är fantastisk och serveras som buffe. Svartsoppan är helt underbar. Rekommenderas. Vi firade mina föräldrars 80 årsdagar. Boendet var fint och rent. Priset är väl värt.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack W7648KYthomase
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Höstresa med golf och oktoberfest tillsammans med goda vänner . Vi fick alla trevliga rum nära varandra. Rummen var stora och rymliga. Sköna sängar, fräscht och välstädat. Rummen ligger spridda i mindre byggnader i en trevlig trädgård inne i ett villaområde. Tyst och lugnt. Fin frukost med det som behövs, saknade kanske bacon o äggröra. Trevlig personal. Ett pensionat som var hemtrevligt mysigt. Återvänder gärna

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack annsophies868
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Ett super mysigt pensionat i bra prisklass som ligger väldigt bra till i Båstad. Jag bodde här under en helg i augusti. Är väldigt nöjd med allt. Personalen är väldigt trevliga. Rummen är stora med sköna sängar. Frukosten är perfekt med mycket lokala godheter. Fräscht och gott. Rekommenderas varmt för en helg!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Lejonsten
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här på tennisveckan. Rummet lämnar inte bestående intryck. Bra sängar. Badrummet inte bra p g a dålig ventilation. Alltid vått därinne. Frukost ok, där finns det nödvändigaste men inget mer. När vi tog en öl på eftermiddagen stod frukostens odiskade tallrikar kvar på terrassens bord.
Receptionist Malin var väldigt trevlig.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack mrlennie
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal! Utsökt 3-rätters middag med vinpaket! Rummet är inte någon upplevelse precis men sköna sängar och en stor balkong mot en ljuvlig trädgård! Vi är på genomresa och kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack ingrids331