Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
mattiaswesslau

Mattias

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 maj 2024
Väldigt fint hotell i en fantastisk miljö. Konferensfaciliteterna är i absolut högsta klass. Mycket bra service och god mat.
Resetyp: Reste i arbetet
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 30 maj 2024
Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor på konferensavdelningen. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

2 547 kr
  • eDreams
11.4 km från Hotel Skansen
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 29 maj 2024

Fantastiskt fint och bra hotell med utmärkt service och enastående mat. Både för privata resor och konferens.

Tack theresesandstrom
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2024

Tack för att du tog dig tid att skriva denna fina recension efter din vistelse hos oss. Vi är glada att höra att du hade en lugn och trivsam upplevelse och att du uppskattade vår goda mat och trevliga bemötande.
Det är alltid vårt mål att skapa en avslappnad atmosfär för våra gäster.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart och hoppas att du får ännu fler härliga upplevelser hos oss.
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 27 maj 2024

För litet rum och för liten dusch och toalett. Kommer inte att återkomma på grund av att det inte är prisvärt

Tack snygge62
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2024

Tack för att ni tog er tid att ge oss denna värdefulla feedback. Vi strävar alltid efter att ge våra gäster den bästa möjliga upplevelsen, och det är uppenbart att vi inte levde upp till det målet under ert besök. För det ber jag om ursäkt. Vi har 11 olika rumstyper i 6 olika byggnader så gästen kan välja vad som passar bäst.

Vi önskar er välkomna åter!

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 27 maj 2024

Underbart hotell med ett fint spa. Restaurangen (SAND) är verkligen en höjdpunkt med fantastisk mat både på kvällen och till frukosten.

Tack Mattiasswedish

Hej,

Tack för ert underbara omdöme och för att ni tog er tid att dela med er av era erfarenheter från ert besök hos på Hotel Skansen i Båstad. Det gläder oss enormt att höra att ni kände er så välkomna och att vår personal på REstaurang Sand bidrog till en positiv och minnesvärd vistelse.

Varmt tack för högsta betyg och välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 maj 2024

Trevlig personal och bra service på hela hotellet. Restaurangen håller hög klass på mat och viner. Underbart läge vid havet och en cykeltur från Norrviken Trädgård. Fina rum i bra storlek, allt var fräscht och smakfullt.
Mycket nöjda med vår vistelse på Hotel Skansen!

Tack piamnilsson

Tack för ert underbara omdöme och för att ni tog er tid att dela med er av era erfarenheter från ert besök på Hotel Skansen. Det gläder oss enormt att höra att ni kände er så välkomna och att vår personal bidrog till en positiv och minnesvärd vistelse.

Vi är särskilt glada över att ni uppskattade våra omgivningar och hotellet i sin helhet. Vi strävar efter att alla våra gäster ska kunna njuta av våra faciliteter och det är fantastiskt att höra att detta gjorde ert besök ännu mer avslappnande.

Ert stöd och era rekommendationer betyder mycket för oss och är en stor motivation för vårt team att fortsätta leverera service i världsklass. Vi ser fram emot möjligheten att välkomna er tillbaka.

Vi önskar er alla det bästa tills vi ses igen!

Omdömet skrevs 25 maj 2024

Mycket väl genomfört event över 2 dagar där hotellpersonalen & Energigas Sverige styrt upp och genomförde arrangemanget med betyg MVG!

Energigaser för ett hållbart Sverige!

Tack parolapettersson

Tack för ert underbara omdöme och för att ni tog er tid att dela med er av era erfarenheter från ert riktigt stora möte som ni arrangerade hos oss. Det gläder oss enormt att höra att ni kände er så välkomna och att vår personal bidrog till en positiv och minnesvärd vistelse.

Ert stöd och era rekommendationer betyder mycket för oss och är en stor motivation för vårt team att fortsätta leverera service i världsklass. Vi ser fram emot möjligheten att välkomna er allihop tillbaka nästa år igen.

Med leende hälsning