Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Y4979RMrichardt

Utmärkt på alla sätt och vis

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 feb. 2024
Vår förväntningar var höga och alla infriades helt klart. Speciellt restaurangen där vi blev serverade av en fantastisk tjej på kvällen med utländsk bakgrund från Serbien. Vi tror att hon var chef den kvällen.
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 4 mars 2024
Wow, vilka fina ord ni delar med er av när ni skriver er recension efter er vistelse hos oss. Det gläder oss och jag ska meddela mina kollegor.

Varmt välkomna åter!
      1.6 km från Hotel Skansen
      11.4 km från Hotel Skansen
      Visa fler hotell i Bastad
      Omdömet skrevs 27 februari 2024

Ett fint hotell med bra läge i trivsam miljö.
      Bra service och god mat.
      Fint SPA och poolområde som kan utvecklas med flera faciliteter.
      Vi har varit här flera gånger och återkommer gärna hit igen till sommaren!

Tack stefanlolin
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2024

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback och skriva en fin recension. Kul att ni är återkommande gäster, det betyder mycket för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning

Omdömet skrevs 26 februari 2024

Helheten bra rummen behöver fräschas upp och tittas över maten perfekt. Kallbadhuset jättebra och en tjej som arbetade den kvällen/// berättade lite historia. Mycket mycket trevligt så där har ni tänkt till

Tack mickerasmussen
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2024

Tusen tack för att ni tog er tid att skriva er feedback, det betyder mycket för oss och vi tar det till oss. Vi har 11 olika rumstyper i 5 olika byggnader, så stilen är olika så det ska passa alla gäster. Kul att höra att ni hade en bra upplevelse även på Kallbadhuset.

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 februari 2024

Superfin rooftop bar med utomhuspool och älskar kallbadhuset med bastuutsikt mot havet och dopp i havet. Bästa frukosten jag ätit, gillar att man kunde få nygjorda egg benedict. Bra att man kan välja olika restauranger för middagen.

Tack ankamasse

Tack, vilken fin recension vi fick, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor i köket och på Kallbadhuset. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Extra tack för högsta betyg.

Omdömet skrevs 17 februari 2024 från mobil enhet

Ett av de bättre hotellrummen jag haft! Rummet var väldigt stort, fint, rent och exklusivt.
      Väldigt lyxig känsla både i rummet och övriga hotellet.
      Båstad är en oas på sommaren men lite mindre att göra under vintern. Så om du kan boka under sommaren

Datum för vistelsen: november 2023
      Restyp: Reste i arbetet
      Tack SWErmin
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2024

Tack så mycket för din fina feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Omdömet skrevs 12 februari 2024

Detta var min första vistelse någonsin på ett spa. Både jag och min partner vill komma tillbaka. Detta var en mycket välbehövlig och njutbar upplevelse. Målet för oss är att kunna komma tillbaka en gång om året.

Tack sarahurtig75
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, vad roligt att det var er första gång. Jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni vill komma tillbaka. Prenumerera på vårt nyhetsbrev så får ni tillgång till kampanjer.