Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
stefanlolin

Bra mat och SPA samt service i underbar miljö

Omdöme om Hotel Skansen
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 27 feb. 2024
Ett fint hotell med bra läge i trivsam miljö.
Bra service och god mat.
Fint SPA och poolområde som kan utvecklas med flera faciliteter.
Vi har varit här flera gånger och återkommer gärna hit igen till sommaren!

Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 4 mars 2024
Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback och skriva en fin recension. Kul att ni är återkommande gäster, det betyder mycket för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning
    • eDreams
    11.4 km från Hotel Skansen
    Visa fler hotell i Bastad
    Omdömet skrevs 26 februari 2024

Helheten bra rummen behöver fräschas upp och tittas över maten perfekt. Kallbadhuset jättebra och en tjej som arbetade den kvällen/// berättade lite historia. Mycket mycket trevligt så där har ni tänkt till

Tack mickerasmussen
    Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2024

Tusen tack för att ni tog er tid att skriva er feedback, det betyder mycket för oss och vi tar det till oss. Vi har 11 olika rumstyper i 5 olika byggnader, så stilen är olika så det ska passa alla gäster. Kul att höra att ni hade en bra upplevelse även på Kallbadhuset.

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 februari 2024

Superfin rooftop bar med utomhuspool och älskar kallbadhuset med bastuutsikt mot havet och dopp i havet. Bästa frukosten jag ätit, gillar att man kunde få nygjorda egg benedict. Bra att man kan välja olika restauranger för middagen.

Tack ankamasse

Tack, vilken fin recension vi fick, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor i köket och på Kallbadhuset. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Extra tack för högsta betyg.

Omdömet skrevs 17 februari 2024 från mobil enhet

Ett av de bättre hotellrummen jag haft! Rummet var väldigt stort, fint, rent och exklusivt.
    Väldigt lyxig känsla både i rummet och övriga hotellet.
    Båstad är en oas på sommaren men lite mindre att göra under vintern. Så om du kan boka under sommaren

Datum för vistelsen: november 2023
    Restyp: Reste i arbetet
    Tack SWErmin
    Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2024

Tack så mycket för din fina feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Omdömet skrevs 12 februari 2024

Detta var min första vistelse någonsin på ett spa. Både jag och min partner vill komma tillbaka. Detta var en mycket välbehövlig och njutbar upplevelse. Målet för oss är att kunna komma tillbaka en gång om året.

Tack sarahurtig75
    Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, vad roligt att det var er första gång. Jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni vill komma tillbaka. Prenumerera på vårt nyhetsbrev så får ni tillgång till kampanjer.

Omdömet skrevs 11 februari 2024

Bra, behagligt, bra mat och vin. Bra betjäning i receptionen, och specielt under vår middag, och i baren. Rooftop pool har bra uetiskt och spaområdet är inte så stort, men behagligt och städat. Kallbadhuset är en perla. Parkering var en utmaning.

Tack lenetorp_

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.