2 392 kr
Ljungby, Sverige

Avkoppling vid havet

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 feb. 2024
Superfin rooftop bar med utomhuspool och älskar kallbadhuset med bastuutsikt mot havet och dopp i havet. Bästa frukosten jag ätit, gillar att man kunde få nygjorda egg benedict. Bra att man kan välja olika restauranger för middagen.
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 27 feb. 2024
Tack, vilken fin recension vi fick, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor i köket och på Kallbadhuset. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Extra tack för högsta betyg.

1 840 kr
  • Lol.travel
11.4 km från Hotel Skansen
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 17 februari 2024 från mobil enhet

Ett av de bättre hotellrummen jag haft! Rummet var väldigt stort, fint, rent och exklusivt.
Väldigt lyxig känsla både i rummet och övriga hotellet.
Båstad är en oas på sommaren men lite mindre att göra under vintern. Så om du kan boka under sommaren

Datum för vistelsen: november 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack SWErmin
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2024

Tack så mycket för din fina feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Omdömet skrevs 12 februari 2024

Detta var min första vistelse någonsin på ett spa. Både jag och min partner vill komma tillbaka. Detta var en mycket välbehövlig och njutbar upplevelse. Målet för oss är att kunna komma tillbaka en gång om året.

Tack sarahurtig75
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, vad roligt att det var er första gång. Jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni vill komma tillbaka. Prenumerera på vårt nyhetsbrev så får ni tillgång till kampanjer.

Omdömet skrevs 11 februari 2024

Bra, behagligt, bra mat och vin. Bra betjäning i receptionen, och specielt under vår middag, och i baren. Rooftop pool har bra uetiskt och spaområdet är inte så stort, men behagligt och städat. Kallbadhuset är en perla. Parkering var en utmaning.

Tack lenetorp_

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Omdömet skrevs 11 februari 2024 från mobil enhet

Trevligt hotell, med fantastisk frukost. Vi hade väl bara något som tog ner betyget lite; det var ganska kallt på rummet och det kunde vi inte justera. Golvvärmen i badrummet var inte på.
Väldigt få tv-kanaler. Elbilsstolpar, mycket bra, men en liten information med åtminstone vilken app som skulle laddas ner hade varit toppen.
Vi åt en helt fantastiskt god middag på restaurang Sand på kvällen!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Penntrollet

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter så vi har möjlighet att förbättra oss.

Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning

Omdömet skrevs 9 februari 2024

Fint spa med tre olika avdelningar, rooftopp med utepooler och nere pool med bastur och varmt bad, stort plus med kallbadhus. Skönt att kunna stanna på spa till 14 som ingick i vårt paket. Servitören på kvällen tog fel på både dryck och en rätt men det åtgärdades fort och han var trevlig i övrigt. Lite stressigt i frukostmatsalen men bra utbud. Kan rekommendera detta spa hotell.

Tack mariecoster

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor på Spa och i restaurangen. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.