Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Lene Torp Å
Stenloese, Danmark

Lyxigt

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 feb. 2024
Bra, behagligt, bra mat och vin. Bra betjäning i receptionen, och specielt under vår middag, och i baren. Rooftop pool har bra uetiskt och spaområdet är inte så stort, men behagligt och städat. Kallbadhuset är en perla. Parkering var en utmaning.
Resetyp: Reste som ett par
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 13 feb. 2024
Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

2 145 kr
0.0 km från Hotel Skansen
Pool
Ingen förskottsbetalning krävs
8.8 km från Hotel Skansen
Midsommar firande med musik och dans
Bli belönad med One Key
  • Booking.com
    1 776 kr
    727 kr
    984 kr
9.2 km från Hotel Skansen
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 11 februari 2024 från mobil enhet

Trevligt hotell, med fantastisk frukost. Vi hade väl bara något som tog ner betyget lite; det var ganska kallt på rummet och det kunde vi inte justera. Golvvärmen i badrummet var inte på.
Väldigt få tv-kanaler. Elbilsstolpar, mycket bra, men en liten information med åtminstone vilken app som skulle laddas ner hade varit toppen.
Vi åt en helt fantastiskt god middag på restaurang Sand på kvällen!

Tack Penntrollet
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2024

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter så vi har möjlighet att förbättra oss.

Omdömet skrevs 9 februari 2024

Fint spa med tre olika avdelningar, rooftopp med utepooler och nere pool med bastur och varmt bad, stort plus med kallbadhus. Skönt att kunna stanna på spa till 14 som ingick i vårt paket. Servitören på kvällen tog fel på både dryck och en rätt men det åtgärdades fort och han var trevlig i övrigt. Lite stressigt i frukostmatsalen men bra utbud. Kan rekommendera detta spa hotell.

Tack mariecoster

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor på Spa och i restaurangen. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

Omdömet skrevs 5 februari 2024

Tyvärr urkass mat på restaurang Mamas som hör till hotellet. Hade ett gästsällskap på 12 som jag fick be om ursäkt för maten till. Trist till det priset och för det tillfället. Här finns förbättringspotential. Den riktiga resturangen i huvudbyggnaden brukar alltid levererar god kvalitet.

Tack foodandwinefilip
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2024

Tack för att du tog dig tid att ge oss din värdefulla feedback angående din vistelse hos oss. Vi är uppriktigt bekymrade och ber om ursäkt för att vi inte uppfyllde dina förväntningar på Mamas. Jag tar det vidare internt.

Dina användbara kommentarer uppskattas mycket, och din feedback kommer att hjälpa oss att kontinuerligt förbättra standarden på både faciliteter och tjänster som erbjuds alla våra gäster.

Vi hoppas vi får hälsa er välkomna åter snart igen.

Hälsningar

Omdömet skrevs 2 februari 2024

Vi hade ett rum m utsikt mot havet, väldigt trevligt planetat/inrett. Behandlingen var kanon. Maten på Sand var utmärkt, så god och trevlig personal överallt. Vi kommer säkert tillbska hit igen. Hela miljön på hotellet är mysig.

Tack L250XPmariae
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2024

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att skriva er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar din recension.

Omdömet skrevs 30 januari 2024

Jag är inte mycket för spa men detta är utöver det vanliga, här finns många olika delar så man håller sig sysselsatt. Rooftopen och kallbadhuset är bäst.
Personalen är supertrevlig och läget är ännu bättre. Som sagt - åk hit!

Tack HTGFRGHH
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2024

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att skriva en recension. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss och extra kul att ni inte brukar gilla spahotell.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.