2 392 kr
HTGFRGHH

Åk hit!

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 jan. 2024
Jag är inte mycket för spa men detta är utöver det vanliga, här finns många olika delar så man håller sig sysselsatt. Rooftopen och kallbadhuset är bäst.
Personalen är supertrevlig och läget är ännu bättre. Som sagt - åk hit!
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 31 jan. 2024
Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att skriva en recension. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss och extra kul att ni inte brukar gilla spahotell.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning
  • Booking.com
    1 930 kr
9.3 km från Hotel Skansen
Kostnadsfri parkering
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
13.0 km från Hotel Skansen
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 29 januari 2024

Är supernöjd med precis allt! Kan varmt rekommendera! Allt från spa, restaurang, rummet och allmänna ytor var verkligen toppklass! Kändes riktigt lyxigt att få vara där. Favoriten var nog ändå en drink i poolen på roof top!

Tack epetersson
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor på Rooftop. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Omdömet skrevs 26 januari 2024

Genomgående vänlig och service inriktad personal. Allt var topp hotellet, maten och platsen. En härlig plats att spendera tid på. Till detta stället återvänder man gärna. Naturen utanför med hav och promendstråk förstärker.

Tack rebeccalaserna

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni även gillade våra omgivningar runt hotellet.

Omdömet skrevs 23 januari 2024

Alltid lika fantastiskt!.
Rooftop poolen är underbar och kallbadhuset likaså. Hela hotellet känns lite lyxigt. Lugnt och skönt. God mat och frukost.
Allt perfekt för romantisk weekend. Vi återkommer gärna!

Tack annanyberg12
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2024

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Omdömet skrevs 18 januari 2024

Avkoppling med fru i lugn o ro!
Mammas borde skämmas som alternativ i upplevelse av mat o dryck, frukosttsllrik ren katastrof med råvaror ifrån kvällen innan!
Vi är vana vid er fina frukostbuffe och utan bra upplevelse på middag eller frukost så blir betyget väldigt lågt och när ni renoverar, så borde ni hellre stängt och gjort klart arbetet utsn gästet!

Tack larsmetall
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2024

Tack för att du tog dig tid att ge oss din värdefulla feedback angående din vistelse hos oss. Vi är uppriktigt bekymrade och ber om ursäkt för att vi inte uppfyllde dina förväntningar på maten. Vi hade stängt 6 veckor och öppnade sedan upp för gäster igen.

Dina användbara kommentarer uppskattas mycket, och din feedback kommer jag att gå vidare med internt.
Vi hoppas vi får hälsa er välkomna åter snart igen.

Hälsningar

Omdömet skrevs 16 januari 2024

Besöket på Hotel Skansen var en synnerligen trevlig och njutbar upplevelse - där varje del av vistelsen - allt från incheckning, mat och dryck upplevelser samt rekreation och vila - gav en känsla av att vi var välkomna och viktiga gäster - vilket allt tillsammans skapade mersmak!

Tack 598ulfl