Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
2 392 kr
Frukost ingÄr
Bli belönad med One Key
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
mikaeln712023
Stockholm, Sverige

En upplevelse & hotell som passar Ă„ret runtđŸ€©

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 nov. 2023
Hotellet har hög klass med mĂ„nga aktiviter sĂ„som trĂ€ning, spa, avkopplande miljöer, kallbadhus vid havet med fantastisk utsikt. HĂ€rliga vandringsleder till ex Norrviken, Hovs Hallar & Torekov mm. HjĂ€lpsam personal dĂ€r vi mĂ€rkte att de trivs med varandra & pĂ„ hotelletđŸ€©
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLĂ€ge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanstÀlls i samarbete med det hÀr hotellet
Ser du nÄgot problem med det hÀr omdömet?
Det hÀr Àr ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Carina Wallen, Marketing pÄ Hotel Skansen, svarade pÄ det hÀr omdömet
Svarade 28 nov. 2023
Tack sÄ mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till vÄra servicestjÀrnor pÄ Spa. Jag Àr mycket glad att höra att ni hade en sÄ positiv upplevelse hos oss och upplevde naturen runtom.

Er feedback Àr viktig för oss och vi strÀvar ju att alltid göra vÄra gÀster sÄ nöjda som möjligt.

Guest Relations Manager
Det hÀr Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för ledningen och inte frÄn Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hÀnsyn till den ersÀttning som vÄra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas Àr de lÀgsta tillgÀngliga, vilket motsvarar den billigaste tillgÀngliga rumstypen, som tillhandahÄlls av vÄra partner vid tidpunkten dÄ anvÀndaren söker.
Hotell i nÀrheten
    Fler sprÄk
    LÀs vad resenÀrer sÀger:
    37–42 av 1 918 omdömen
    Omdömet skrevs 21 november 2023

Hade inget att klaga över. Kanske skulle fÄtt veta bara vilken tid frukosten serverades men annars var allt toppen. Vi hade det grymt och var utvilade nÀr vi kom hem igen. Precis meningen med resan. Kul att fÄ uppleva sin kollegor i branchen.

Tack sabina148
    Carina Wallen, Marketing pÄ Hotel Skansen, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 23 november 2023

Tack sÄ mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till vÄra servicestjÀrnor. Jag Àr mycket glad att höra att ni hade en sÄ positiv upplevelse hos oss.

Rapportera svaret som olÀmpligt
    Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
    Omdömet skrevs 20 november 2023

Firade min 50-Ärsdag med familj, slÀkt och vÀnner. Fantastisk upplevelse! Alla i sÀllskapet var supernöjda och har inga som helst negativa synpunkter. Bra mat, bÀl matchade viner och helt grym service under middagen.
    Tack!

Tack patrick_pagden

Tack sÄ mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till vÄra servicestjÀrnor. Jag Àr mycket glad att höra att ni hade en sÄ positiv upplevelse hos oss nÀr ni firade er födelsedag.

Omdömet skrevs 14 november 2023

Vi Àr vÀldigt nöjda med Hotell Skansen, bÄde hotell, spa och restaurang. Mysig och avkopplande mat, fin service och kallbadhus + rooftop spa Àr utöver det vanliga. Vi Äterkommer gÄng pÄ gÄng, och rekommenderar det varmt.

Tack ciccilin2009
    Carina Wallen, Marketing pÄ Hotel Skansen, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 15 november 2023

Hej,
    Tack för ert besök pÄ Hotel Skansen och för att ni tar er tid att skriva en recension. Era Äsikter och upplevelser Àr sÄ viktiga för oss.

Vi tackar sÀrskilt mycket för ert fina betyg. Vi strÀvar ju efter att utvecklas och uppskattar dina Äsikter.

Vi hoppas att fÄ se er hos oss snart igen!

Med leende hÀlsning

Omdömet skrevs 14 november 2023

Lyxigt och pÄkostat hotell. Spa avdelningen var ingen wowupplevelse men avkopplande. 3 rÀtters som ingick var inte heller över förvÀntningarna. Personalen var mycket trevliga överallt. Vi Äker nog inte dit fler gÄnger pga priset. Vi Äkte ÀndÄ söndag-mÄndag dÄ det var lite billigare.

Tack 813victoria

Tack för ert besök pÄ Hotel Skansen och för att ni tar er tid att skriva en reccension. Era Äsikter och upplevelser Àr viktiga för oss.

Vi noterade att vi inte levde upp till era förvÀntningar, och det ber vi om ursÀkt för. Dina Äsikter och upplevelser ska jag ta vidare internt och Àndra det vi kan. Vi strÀvar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina Äsikter.

Vi hoppas sÄklart att ni ger oss en chans till att fÄ se er hos oss igen!

Med vÀnlig hÀlsning,

Omdömet skrevs 4 november 2023

Hade en vÀrmepump pÄ rum 205 anexxet som gjorde att vi inte kunde sova jÀtte bra. Den lÀt sönder och vÀsnades hela natten. Annars var vistelsen 100% bra. Synd att en sÄdan grej inte snappas upp av stÀdarna och lagas innan nya kunder checkar in.

Datum för vistelsen: oktober 2023
    Tack mattiassvensson1982
    Carina Wallen, Marketing pÄ Hotel Skansen, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 10 november 2023

Tack för ert besök pÄ Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era Äsikter och upplevelser Àr sÄ viktiga för oss.

Vi hoppas sÄklart att ni ger oss en chans till att fÄ se er hos oss igen!