Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Annabh1979

Underbart ställe!

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 mars 2023
Fantastiskt ställe! Rent och snyggt överallt, mysig inredning, fantastisk frukost. Kallbadhuset och spa-avdelningen var så mysiga, och rent och fräscht. Vi njöt verkligen hela vår vistelse, rekommenderar alla att åka hit!
Datum för vistelsen: mars 2023
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 10 mars 2023
Tack för en jättehärlig recension. Det gläder oss att ni tycker Hotel Skansen är ett underbart ställe. Extra tack för högsta betyg efter er vistelse hos oss.

• ZenHotels.com
      • Agoda.com
      11.4 km från Hotel Skansen
      Visa fler hotell i Bastad
      Omdömet skrevs 3 mars 2023

Toproof spa med champagnebassängen är toppenbra, även kallbadhuset är en pärla. Butiken där nere är trevlig, men gamla spadelen är eftersatt och man har bl.a. tagit bort vilstolarna med massage.

Restaurangen är i behov av en ny kökschef. En gång i tiden var det en röd tråd mellan förrätt, huvudrätt och efterrätt och måltiden var en njutning. Dagens restaurang har utseende som prioritet och man har glömt att smaken är det viktigaste.

Frukostbordet får precis godkänt. Bullarna saknar kvalitet - är mest luft utan smak. Det totala urvalet är inte mycket bättre än på ett lågprishotell.

Lunchen kan vara god om man kommer tidigt, men om man kommer sent har den stått på värmeplatta under lång tid och är helt uttorkad och smaklös. Bristande kvalitet - t.ex fanns ena dagen en s.k. pepparrotssås men den smakade ingenting - pepparrotssmaken lyste helt med sin frånvaro.
      Middag på kvällen var ett 3-rätters paket. Av alla 6 rätterna vi fick på bordet under våra 2 dagar var det bara en efterrätt som fick betyget normal kvalitet och smak. Vackert upplagt men smaklöst eller med usla smakkombinationer. ofta uttorkad och felaktigt tillagat.

Skall ni till Skansen så köp bara paket med frukost och gå på ett annat ställe och ät lunch och middag. Sands bakficka håller t.ex. mycket högre kvalitet än huvud-restaurangen.

Sammanfattning byt köksmästare så man som förr kan boka ett komplett paket och njuta och få valuta för pengarna.

Tack KGB1234
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2023

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback.

Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Dina åsikter och upplevelser ska jag ta vidare internt och ändra det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 3 mars 2023

Älskar detta ställe, rent snyggt, vacker miljö och känns lyxigt. Toppen personal, åker hit så ofta jag kan.
      Rekommenderar verkligen. God mat och avkopplande miljö. Mitt favorit ställe! Kommer snart tillbaka!

Tack jakobssonlena01

Tack för era besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss, särskilt när ni är en återkommande gäst.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar din feedback.

Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning

Omdömet skrevs 28 februari 2023

Trevligt hotell och spa men vårt kalla och lite dragiga rum drar ner helhetsintrycket. Fick be om extra täcken. Iskallt på klinkergolvet i duschen och vid handfatet. Blev lite omysig känsla att vara i rummet.

Tack ullen73
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2023

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss feedback. Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Jag tar detta med kylan vidare internt och ändrar det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2023

Bad på 3 ställen, men inget riktigt bubbelbad med jetstrålar. Bara lite luftbubblor på rooftop. Poolbaren hade konstant lång kö. Fin atmosfär. Det var svårt att hitta parkering, för hotellet hade ingen speciell för gäster.

Tack RoPer71

Tack för din feedback efter er vistelse hos oss på Hotel Skansen. Vi har valt att inte ha jacuzzi med jestrålar men vi har mjukare bubblor, stilla varm japansk pool, en klöverformad pool och på rooftop har vi en infinitypool utomhus. På Kallbadhuset finns en japansk pool och stegar ner i havet för kallbad.

Vi erbjuder garageplats att boka om man föredrar det framför parkering på gatorna.

Omdömet skrevs 22 februari 2023

Jag kan bara rekommendera Hotel Skansen! Njuter varje sekund på stället. Maten, spaet och personalen är de bästa! Vi hade en skön söndag/måndag på plats och vi längtar redan tillbaka. Allt levde upp till våra förväntningar.

Tack martinsvenss0n
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2023

Stort tack för en fantastiskt fin recension. Vad glada vi blir för att ni gillar Hotel Skansen och dessutom ger oss högsta betyg.