Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
jakobssonlena01
Malmö, Sverige

Bästa bästa

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 mars 2023
Älskar detta ställe, rent snyggt, vacker miljö och känns lyxigt. Toppen personal, åker hit så ofta jag kan.
Rekommenderar verkligen. God mat och avkopplande miljö. Mitt favorit ställe! Kommer snart tillbaka!
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 6 mars 2023
Tack för era besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss, särskilt när ni är en återkommande gäst.

Vi tackar särskilt mycket för ert fina betyg. Vi strävar ju efter att utvecklas och uppskattar din feedback.

Vi hoppas att få se er hos oss snart igen!

Med leende hälsning
    11.4 km från Hotel Skansen
      9.9 km från Hotel Skansen
      Visa fler hotell i Bastad
      Omdömet skrevs 28 februari 2023

Trevligt hotell och spa men vårt kalla och lite dragiga rum drar ner helhetsintrycket. Fick be om extra täcken. Iskallt på klinkergolvet i duschen och vid handfatet. Blev lite omysig känsla att vara i rummet.

Tack ullen73
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2023

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att ni tar er tid att ge oss feedback. Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Jag tar detta med kylan vidare internt och ändrar det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2023

Bad på 3 ställen, men inget riktigt bubbelbad med jetstrålar. Bara lite luftbubblor på rooftop. Poolbaren hade konstant lång kö. Fin atmosfär. Det var svårt att hitta parkering, för hotellet hade ingen speciell för gäster.

Tack RoPer71

Tack för din feedback efter er vistelse hos oss på Hotel Skansen. Vi har valt att inte ha jacuzzi med jestrålar men vi har mjukare bubblor, stilla varm japansk pool, en klöverformad pool och på rooftop har vi en infinitypool utomhus. På Kallbadhuset finns en japansk pool och stegar ner i havet för kallbad.

Vi erbjuder garageplats att boka om man föredrar det framför parkering på gatorna.

Omdömet skrevs 22 februari 2023

Jag kan bara rekommendera Hotel Skansen! Njuter varje sekund på stället. Maten, spaet och personalen är de bästa! Vi hade en skön söndag/måndag på plats och vi längtar redan tillbaka. Allt levde upp till våra förväntningar.

Tack martinsvenss0n
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2023

Stort tack för en fantastiskt fin recension. Vad glada vi blir för att ni gillar Hotel Skansen och dessutom ger oss högsta betyg.

Omdömet skrevs 21 februari 2023

Båstad är väl mest en sommarstad och jag skulle nog inte välja Båstad på sommaren. Men vilket mysigt hotell och så härligt spa i vinterkylan! Lugnt och skönt trots fler gäster än vi! Varma utebad och så mysigt med kallbadhuset och bastu. Smakfullt inrett, varm välkomnande miljö, brasor och naturmaterial. Fräscht rum med havsutsikt. Fantastiskt god middag på Sand och bästa hotellfrukosten med mycket att välja på och många lokala produkter. Rekommenderas varmt!

Tack FredrikaBergkvist
      Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2023

Wow, vilken fin recension vi fick på Hotel Skansen. Stort tack för att ni valde att bo hos oss och njöt av vårt spa. Vi tycker också att Båstad är härligt året om. :) Stort tack för en fin beskrivning och högsta betyg, det gläder oss och vi är tacksamma för rekommendation.

Omdömet skrevs 21 februari 2023

Mycket trevligt att vi fick ta med vår hund och att det var förberett med lite hundsaker då vi kom. Frukost och bemötande mycket bra, men nästa gång kommer vi när det inte är sportlov (det kan man dock inte skylla hotellet för…).

Tack ppbulo

Stort tack för en fin recension och härligt att ni hade hunden med er när ni bodde hos oss på Hotel Skansen. Vi tackar för en härlig beskrivning och välkomnar er tillbaka igen.