2 367 kr
martinsvenss0n

En söndag i februari

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 feb. 2023
Jag kan bara rekommendera Hotel Skansen! Njuter varje sekund på stället. Maten, spaet och personalen är de bästa! Vi hade en skön söndag/måndag på plats och vi längtar redan tillbaka. Allt levde upp till våra förväntningar.
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 23 feb. 2023
Stort tack för en fantastiskt fin recension. Vad glada vi blir för att ni gillar Hotel Skansen och dessutom ger oss högsta betyg.

Tripadvisor
    • Vio.com
    11.4 km från Hotel Skansen
    Visa fler hotell i Bastad
    Omdömet skrevs 21 februari 2023

Båstad är väl mest en sommarstad och jag skulle nog inte välja Båstad på sommaren. Men vilket mysigt hotell och så härligt spa i vinterkylan! Lugnt och skönt trots fler gäster än vi! Varma utebad och så mysigt med kallbadhuset och bastu. Smakfullt inrett, varm välkomnande miljö, brasor och naturmaterial. Fräscht rum med havsutsikt. Fantastiskt god middag på Sand och bästa hotellfrukosten med mycket att välja på och många lokala produkter. Rekommenderas varmt!

Tack FredrikaBergkvist
    Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2023

Wow, vilken fin recension vi fick på Hotel Skansen. Stort tack för att ni valde att bo hos oss och njöt av vårt spa. Vi tycker också att Båstad är härligt året om. :) Stort tack för en fin beskrivning och högsta betyg, det gläder oss och vi är tacksamma för rekommendation.

Omdömet skrevs 21 februari 2023

Mycket trevligt att vi fick ta med vår hund och att det var förberett med lite hundsaker då vi kom. Frukost och bemötande mycket bra, men nästa gång kommer vi när det inte är sportlov (det kan man dock inte skylla hotellet för…).

Tack ppbulo

Stort tack för en fin recension och härligt att ni hade hunden med er när ni bodde hos oss på Hotel Skansen. Vi tackar för en härlig beskrivning och välkomnar er tillbaka igen.

Omdömet skrevs 19 februari 2023

Skansen Båstad är ett härligt spahotell med fantastiskt läge och med tillgång till både kallbad i havet och varma pooler utomhus. Bra rum, god mat och bra service. Trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderas!

Tack Bea H
    Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2023

Wow, vilken härlig recension vi fick av er efter vistelse hos oss på Hotel Skansen. Tack för fina ord och högsta betyg!

Omdömet skrevs 17 februari 2023

Hade blivit rekommenderat detta o fått presentkort. Uppfyllde helt våra förväntningar o återkommer gärna. Restaurangen o maten var vi mest nöjda med! Servicen i restaurangen var mkt bra. Läget kan inte bli bättre

Tack gunillaforsbengtsson

Vad härligt att höra att ni hade en avkopplande vistelse hos oss på Hotel Skansen. Extra kul att ni hade fått det i present. Tusen tack för en härlig recension och höga betyg, det värmer vårt hotellhjärta.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 17 februari 2023

Ett hotel med ett enastående läge, fantastisk frukost och trevlig personal. Rummet var dyrt och kunde ha varit bättre designat. Hotellet passar bra om man vill använda deras spa. Svårt med parkeringen.

Tack BusigaBettan

Tack för er recension och höga betyg efter er vistelse hos oss på Hotel Skansen. Det gläder oss att ni gillade det. Vi har 11 olika rumstyper, så gästerna kan välja på storlek och stil.