Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Bea H
Öckerö, Sverige

Utmärkt spa-vistelse

Omdöme om Hotel Skansen
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 feb. 2023
Skansen Båstad är ett härligt spahotell med fantastiskt läge och med tillgång till både kallbad i havet och varma pooler utomhus. Bra rum, god mat och bra service. Trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderas!
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Skansen, svarade på det här omdömet
Svarade 20 feb. 2023
Wow, vilken härlig recension vi fick av er efter vistelse hos oss på Hotel Skansen. Tack för fina ord och högsta betyg!

2 616 kr
1 666 kr
1 373 kr
9.6 km från Hotel Skansen
Kostnadsfri parkering
Midsommar firande med musik och dans
    789 kr
9.2 km från Hotel Skansen
1 794 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
10.4 km från Hotel Skansen
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 17 februari 2023

Hade blivit rekommenderat detta o fått presentkort. Uppfyllde helt våra förväntningar o återkommer gärna. Restaurangen o maten var vi mest nöjda med! Servicen i restaurangen var mkt bra. Läget kan inte bli bättre

Tack gunillaforsbengtsson
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2023

Vad härligt att höra att ni hade en avkopplande vistelse hos oss på Hotel Skansen. Extra kul att ni hade fått det i present. Tusen tack för en härlig recension och höga betyg, det värmer vårt hotellhjärta.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 17 februari 2023

Ett hotel med ett enastående läge, fantastisk frukost och trevlig personal. Rummet var dyrt och kunde ha varit bättre designat. Hotellet passar bra om man vill använda deras spa. Svårt med parkeringen.

Tack BusigaBettan

Tack för er recension och höga betyg efter er vistelse hos oss på Hotel Skansen. Det gläder oss att ni gillade det. Vi har 11 olika rumstyper, så gästerna kan välja på storlek och stil.

Omdömet skrevs 16 februari 2023

Allt var bra, från incheckning till avresa. Det som är negativt är att rummet inte har en stol så att man kan sitta och jobba vid skrivbordet. detta bör åtgärdas då många besöker hotellet i tjänsten och sitta på sittpuff är varken bekvämt eller ergonomiskt

Datum för vistelsen: november 2022
Tack patriccarlss0n
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2023

Tusen tack för att ni bodde hos oss på Hotel Skansen och gav oss höga betyg. Vi uppskattar din feedback och tar det vidare internt.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 februari 2023

Underbart, bemötande överallt och av alla
God mat och dryck trevlig betjäning
Skön och mysig behandling
Fantastiska lokaler och personalen var helt underbara
Vi fick allt vi kunde önska
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tack 950m_nss

Vad härligt att ni var så nöjda efter er vistelse hos oss på Hotel Skansen. Vi tackar särskilt för er recension med höga betyg.

Omdömet skrevs 14 februari 2023

Mycket bra hotell direkt vid havet i vackra Båstad. Stor SPA anläggning med alla tänkbara faciliteter. Ett extra plus för Kallbadhuset. Sköna sängar. Vi fick dock ett litet, trångt rum i Tennispaviljongen. Badrummet var också trångt och luktade mögel. Personalen var mycket trevligt och maten i restaurangen var god. Frukostbuffén utmärkt med allt man kan önska sig.

Tack 578lenas
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2023

Vilken härlig recension vi fick av er efter er vistelse på Hotel Skansen. Vi har 11 olika rumstyper med olika storlekar och stilar. Vi ska undersöka vad som kan vara orsaken till lukten. Härligt att ni gillade maten och frukosten, det gläder oss.