eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 13 september 2022

Vackert ställe.
Lugnt och avkopplande.
Personalen trevlig och allt gick smidigt.
Stor och välsmakande frukostbuffe'.
Kallbadet stort bonus!
Rekommenderas varmt!
Spa paketet var absolut värt priset enligt oss.

Tack fhastbacka
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2022

Vad kul att ni bodde hos oss på Hotel Skansen och att ni var så nöjda. Stort tack för en jättefin recension och det höga betyget vi fick från er. Det gläder oss att ni vill rekommendera oss, det betyder mycket.

Omdömet skrevs 13 september 2022

Härligt att ligga i infinitypoolen och blicka ut över havet❤! Några steg utomhus och man nådde kallbadhuset med perfekt djup för en simtur i havet. Väldigt god 2 rättersmiddag med något för alla på menyn. Frukosten var också perfekt!

Tack miabill2022

Vad kul att ni bodde hos oss på Hotel Skansen och var så nöjda så ni gav oss högsta betyg. Det värmer i vårt hotellhjärta att läsa er fina recension. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 11 september 2022

Jag tycker standarden på hotellet var jätte bra restaurangen och maten helt perfekt det enda som var jobbigt var tofflor jävlgt svårt att gå i och jag såg många som snubblade och trillade i dom det ända som kan ha höjt upplevelsen kan vara en trubadur mvh Anders

Tack andersisakss0n
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2022

Vad roligt att ni firade er födelsedag när ni bodde hos oss på Hotel Skansen. Grattis i eferskott! Tusen tack för din recension och högsta betyg.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 september 2022

Hotellet ligger vackert med utsikt över havet. Trevligt med badhuset som fick användas av hotellgästerna.
Sängarna var så underbara och rummet var tyst.
Restaurangpersonalen var trevlig och kunnig.
Rekommenderar ett besök!

Tack pernillasandberg69
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2022

Vad roligt att ni bodde hos oss på Hotel Skansen. Stort tack för en jättefin recension och härliga beskrivning - och för höga betyg.

Omdömet skrevs 6 september 2022 från mobil enhet

På bästa läge i Båstad, i en av de allra vackraste delarna av Skåne, ligger denna pärla till hotell! Avkopplande spa-miljöer, riktigt god mat, underbar frukost, fina rum och fantastisk service och bemötande från personalen - alldeles särskilt från Emma i receptionen.

Tack Lisen72
Carina Wallen, Marketing på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2022

Wow, vilken fin recension vi fick efter att ni bott hos oss på Hotel Skansen. Det gläder oss att läsa att ni hade det så bra. Extra tack för högsta betyg och era fina ord om min kollega Emma.