3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com222 US$
eDreams222 US$
Orbitz.com222 US$
CheapTickets222 US$
Hurb254 US$

Här behandlar de gäster olika beroende av natinalitet. Uppenbart att vi som gäster kvalificeras och behandlas olika. I en grupp av 11 personer med blandad nationalitet upplevde vi på hopp och särbehandling.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Q4290MXsusanneg
Sara Ekdahl, Marknadsföring på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Susanne, Tack för din återkoppling och bra samtal på telefon. Vi beklagar att ni har känt er orättvist behandlade. Hos oss är varje gäst lika viktig och våra regler gäller lika för alla. Vi som jobbar här kommer från många olika länder och kulturer, och vi har en stor andel internationella gäster på hotellet. Därför kan vi bara beklaga om någon har känt sig orättvist behandlad, och vill försäkra er om att situationen i så fall berodde på andra orsaker än nationalitet.
Vänligen, Marina Olmarker, vd Hotel Skansen

Vi var två par som firade en 70 års dag.
Vi bodde i huvudbyggnaden, stora nyrenoverade rum, mycket fina. Tyvärr var balkongen smutsig och grön av
mossa, räcket var också väldigt dålig.
Infinity poolen var fantastisk.
Vi åt en lunch som var helt underbar.
Middagen var också fatastsk.
Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack oland189832
Omdömet skrevs 30 april 2021

Fantastisk mat, trivsamt o trevlig personal. Ett bubbelbad till inomhus efterfrågas. Ångbastu var bäst. Coronasäkert och renligt. Jag har rekommenderat många på min arbetsplats om att Skansen är bäst.

Tack guddesvensson
Omdömet skrevs 28 april 2021

Fantastiskt hotell med lika fantastisk personal som bemötte oss med lyhördhet och ett leende var vi än rörde oss. Anpassningen på grund av Covid var bra och smälte in i miljön och därför kändes det som om man för en stund befann sig i det "vanliga" livet.

Tack Culture149648
Omdömet skrevs 22 april 2021

Trevlig personal och MYCKET god mat. Bra utbud av både mat och dryck som passar de flesta smakriktningar. Läget intill Laholmsbukten är oslagbart och hela anläggningen ger en flott och lyxig känsla som man gärna återvänder till.

Tack lennartiandersson