Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 april 2021

Härligt spahotell med bra läge vid havet. Plus för rooftop-delen med pool och bubbelpool ute. Där fanns också en mysig inomhusdel med stora fåtöljer med utsikt över havet.God frukost och fin restaurang.

Tack 277karinr
GRAM Group, Gästservice/reception på Hotel Skansen, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2021

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att du tagit dig tid att skriva en recension. Era åsikter och upplevelser är viktiga för oss! Vi hoppas på att få se er hos oss snart igen! :) Med vänliga hälsningar Team Hotel Skansen

Omdömet skrevs 21 april 2021

Bästa i hela Sverige god mat fantastisk service härlig miljö en massör Josefine helt helt galet duktig .
Fina rum smidigt o nära till allt , den nya spa på taket super topp noch go mat o goa drinkar i baren där .

Tack lill594

Omdömet skrevs 20 april 2021

Vilken utsikt, vilken avkoppling, avkoppling, kallbadhus, rooftop, läget var klockrent.
Vi var supernöjda verkligen och hade tur med vädret. Tråkigt att inte få välja middagstid och frukosttid själv.

Tack U7039PBsarah

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att du tagit dig tid att skriva en recension. Vi blir väldigt glada för dina fina ord

Med vänliga hälsningar Team Hotel Skansen

Omdömet skrevs 20 april 2021

Var noga med att kolla öppet tider, ändras hela tiden på spa. Ett fantastiskt bra hotell med den godaste maten, glad och trevlig personal i restaurangen. Vi fick inviga de nyrenoverade rummen i huvudbyggnaden med utsikt över havet. Toppen

Tack cremit2021

Med vänliga hälsningar Team Hotel Skansen

Omdömet skrevs 19 april 2021

Barn som plaskade och hoppade ich skrek i poolen. Maten var helt ok men inget wow. Fick fel öppettider av receptionen till kallbadhuset så det va stängt. Rummet va fräscht och rent! Likaså spaaet. Fick en okunnig servitris i restaurangen

Tack Lisajohanson

Hejsan Lisa.

Tack för ert besök på Hotel Skansen och för att du tagit dig tid att skriva en recension. Vad tråkigt att din upplevelse inte var som du väntat dig. Vi har åldersgräns 13 och 16 år på våra SPA och poolavdelningar förutom en timme tidigt på morgonen, så nästa gång får du gärna säga till i Spareceptionen.

Dina åsikter och upplevelser är viktiga för oss! Vi hoppas på att du ger oss en ny chans i framtiden.

Med vänliga hälsningar

Daniella