Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com220 US$
Priceline220 US$
eDreams220 US$
Orbitz.com220 US$
Prestigia.com226 US$
Omdömet skrevs 6 april 2021

Mycket trevlig upplevelse med bra mycket trevlig personal som gav ett gott bemötande. Maten var mycket god mat och härligt och vacker spa vid havet
Skulle gärna göra om detta igen någon gång vid tillfälle

Datum för vistelsen: april 2021
Tack gurkbiten
Omdömet skrevs 4 april 2021

Trotts att jag i förväg anmält mina allergier så fanns det inte möjlighet att få mat som var mjölkfri utan de hade laktosfria alternativ. Vid frukosten var det buffé, trotts Corona, och ingen information om vad maten innehöll.
I övrigt var personalen jättetrevlig och spa-avdelningen fin.
Vi hade beställt spa-behandling och den var helt perfekt!

Tack eljin2021
Omdömet skrevs 1 april 2021

Perfekt havsnära spahotell med kallbad, infinitypool och spabad. Fantastisk mat och lika fantastisk och trevlig personal. Bra ställe att lycka till det på för sig själv eller med nära och kära för en eller flera nätter.

Tack petravestlund
Omdömet skrevs 1 april 2021

Helt underbart och prisvärd. God mat och mycket bra och varma pooler. Trevlig personal och stort anläggning. Det bästa jag har varit på utan tvekan. Rekommenderar den varmt.
Ett jätte fint ställe att slappna av på.

Tack DanielAbalo
Omdömet skrevs 30 mars 2021

Väldigt bra ställe. God mat, trevlig personal som hjälpte till. kanon sängar, sov som en stock.En annig för mycket folk pågrund av pandemin. Åkte inte upp till takterrassen utav den anledningen. Kommer gärna tillbaks.

Tack 14bc31