Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor183 US$
eDreams
Priceline192 US$
Travelocity183 US$
Omdömet skrevs 4 april 2021

Trotts att jag i förväg anmält mina allergier så fanns det inte möjlighet att få mat som var mjölkfri utan de hade laktosfria alternativ. Vid frukosten var det buffé, trotts Corona, och ingen information om vad maten innehöll.
I övrigt var personalen jättetrevlig och spa-avdelningen fin.
Vi hade beställt spa-behandling och den var helt perfekt!

Tack eljin2021
Omdömet skrevs 1 april 2021

Perfekt havsnära spahotell med kallbad, infinitypool och spabad. Fantastisk mat och lika fantastisk och trevlig personal. Bra ställe att lycka till det på för sig själv eller med nära och kära för en eller flera nätter.

Tack petravestlund
Omdömet skrevs 1 april 2021

Helt underbart och prisvärd. God mat och mycket bra och varma pooler. Trevlig personal och stort anläggning. Det bästa jag har varit på utan tvekan. Rekommenderar den varmt.
Ett jätte fint ställe att slappna av på.

Tack DanielAbalo
Omdömet skrevs 30 mars 2021

Väldigt bra ställe. God mat, trevlig personal som hjälpte till. kanon sängar, sov som en stock.En annig för mycket folk pågrund av pandemin. Åkte inte upp till takterrassen utav den anledningen. Kommer gärna tillbaks.

Tack 14bc31
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Allt är bra här, läget, omgivningen, rummen, maten, SPA, personalen, frukosten. Finns inget mer att önska. Vi hade säljmöte och allt fungerade coronasäkert och smidigt med både teknik, lokaler, fika etc.

Tack car0lina0berg