Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com220 US$
Priceline220 US$
eDreams220 US$
Travelocity220 US$
Prestigia.com226 US$
Omdömet skrevs 1 april 2021

Helt underbart och prisvärd. God mat och mycket bra och varma pooler. Trevlig personal och stort anläggning. Det bästa jag har varit på utan tvekan. Rekommenderar den varmt.
Ett jätte fint ställe att slappna av på.

Tack DanielAbalo
Omdömet skrevs 30 mars 2021

Väldigt bra ställe. God mat, trevlig personal som hjälpte till. kanon sängar, sov som en stock.En annig för mycket folk pågrund av pandemin. Åkte inte upp till takterrassen utav den anledningen. Kommer gärna tillbaks.

Tack 14bc31
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Allt är bra här, läget, omgivningen, rummen, maten, SPA, personalen, frukosten. Finns inget mer att önska. Vi hade säljmöte och allt fungerade coronasäkert och smidigt med både teknik, lokaler, fika etc.

Tack car0lina0berg
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Deras spa är mycket fint & det är även trevlig personal.
Däremot så förväntade vi oss en mycket högre standard på rummet. Det var inte riktigt rent & kändes nästintill klaustrofobiskt.
Men som nämnt, i övrigt bra.

Tack ellenljungberg
Omdömet skrevs 27 mars 2021

Vi fick två härliga dagar och uppskattade mycket att det kändes att man sett till att covidsäkra anläggningen. Underbar personal, oavsett vem du har att göra med.
Enormt god mat, och rikligt!
Jätteskönt spa.
Vi kommer tillbaka