Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 27 mars 2021

Vi fick två härliga dagar och uppskattade mycket att det kändes att man sett till att covidsäkra anläggningen. Underbar personal, oavsett vem du har att göra med.
Enormt god mat, och rikligt!
Jätteskönt spa.
Vi kommer tillbaka

Tack Elisabeth E
Omdömet skrevs 24 mars 2021

Det var vårt första besök för avkoppling och vi upplevde vår vistelse som helt fantastisk och över förväntan.
Mycket trevlig personal och rum samt att maten var mycket god.
Kändes mycket lyxigt!
Kan rekommenderas starkt!
Blir garanterat återbesök!

Tack MickeThereseHbg2021
Omdömet skrevs 24 mars 2021

Supernöjda, underbar miljö och härlig personal. Snabb room service! Rummet var över förväntan, stort och rymligt. Kommer definitivt tillbaks. Plus till stort badkar. Levererar alltid på frukosten stort utbud och gott kaffe

Tack erikai644
Omdömet skrevs 24 mars 2021

Jättefint och mysigt! Rummen var kanske i minsta laget, men SPA avdelningen och den nya roof top med infinity poolen var fantastisk! Det var jättevarmt i poolen och vi hade några fantastiska dagar här när vi firade min mors 60 årsdag. Kan varmt rekommenderas!

Tack joycatch
Omdömet skrevs 24 mars 2021

Jättefint och fantastiskt skön atmosfär.Det var avkopplande och så fint överallt med fina möbler, härliga avskilda ställen att sitta eller ligga på. Enda nackdelen som jag såg var i kallbadhuset , där det blev kö till bastun. Eftersom man bara fick vara fyra personer samtidigt i inne bastun. Detta på grund av corvid.
Annars har jag bara gott att säga om min vistelse i Båstad på ert hotell/spaanläggning

Tack ninaandersson2