Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com220 US$
Priceline220 US$
eDreams220 US$
Travelocity220 US$
Prestigia.com226 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2021

Härligt läge. Mycket trevlig personal. Rooftop var ju toppen. Bra mat, middag och frukost. Vi åt även lunch på en liten restaurang i backen ner mot havet. Hette också Sand så jag antar att restaurangerna hör ihop på något vis. Full pott på allt helt enkelt!

Tack Maria V
Omdömet skrevs 20 mars 2021

Sedan Skansen byggt ut med rooftop spa tycker jag att anläggningen har blivit perfekt. Maten var mycket god. Det fanns alternativ till alla tre rätterna. Vinet som vi fick rekommenderat passade mycket bra till maten.

Tack KinaLotta
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Var besök till Skansen var så nice , från hotellet, spa , rummet till var middag i restaurang.
Jätte fin personal och service .
Jätte gärna vi rekommenderar:)
Spa är amazing ... rooftop med hot tub and pool med havet utsikt så nice ... middag var perfekt med jätte gott mat och vin lista är jätte bra

Tack zeljkop2612
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Kommer tillbaka men med ett totalt pris gällande restaurang sand, gör en meny där där inte finns tillägg betalar heller mer än får detta på midddagen. Roof top är toppen. De rum vi var i har inte fått något omsorg sen 2008, och behöver en uppdatering.. Annars var allt så fint och roligt att vi fick ta hunden med.

Tack dennisrosvall
Omdömet skrevs 18 mars 2021

En fantastisk destination på Bjärehalvön som har allt du kan önska dig. Ett spa i världsklass, fantastisk mat, trevlig personal, omgivningar med fina promenadslingor, lugnet, utsikten osv. Efter en vistelse här kommer du åka hem som en ny människa! Mina allra bästa rekommendationer!

Tack Carl042