Priceline192 US$
Travelocity183 US$
Orbitz.com183 US$
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Var besök till Skansen var så nice , från hotellet, spa , rummet till var middag i restaurang.
Jätte fin personal och service .
Jätte gärna vi rekommenderar:)
Spa är amazing ... rooftop med hot tub and pool med havet utsikt så nice ... middag var perfekt med jätte gott mat och vin lista är jätte bra

Tack zeljkop2612
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Kommer tillbaka men med ett totalt pris gällande restaurang sand, gör en meny där där inte finns tillägg betalar heller mer än får detta på midddagen. Roof top är toppen. De rum vi var i har inte fått något omsorg sen 2008, och behöver en uppdatering.. Annars var allt så fint och roligt att vi fick ta hunden med.

Tack dennisrosvall
Omdömet skrevs 18 mars 2021

En fantastisk destination på Bjärehalvön som har allt du kan önska dig. Ett spa i världsklass, fantastisk mat, trevlig personal, omgivningar med fina promenadslingor, lugnet, utsikten osv. Efter en vistelse här kommer du åka hem som en ny människa! Mina allra bästa rekommendationer!

Tack Carl042
Omdömet skrevs 17 mars 2021

mycket gott. lugnt och skönt. avslappad stämning. bra kombo med kallbadhus och de varma bassängerna - att få både ock. god mat och bra service i restaurangen. bra och viktigt med goda vegetariska möjligheter.

Tack robertmowitz040
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Toppenvistelse, fantastiskt läge, utmärkt rum med alla detaljer som krävs för en behaglig vistelse i huvudbyggnaden, och förstklassig mat!
Spa med både uppvärmd rooftop pool och kallbad hus ger en extra upplevelse. Trevlig personal

• Restyp: Reste ensam
Tack ingridmarie2021