Priceline
Travelocity170 US$
Orbitz.com170 US$
Omdömet skrevs 17 mars 2021

mycket gott. lugnt och skönt. avslappad stämning. bra kombo med kallbadhus och de varma bassängerna - att få både ock. god mat och bra service i restaurangen. bra och viktigt med goda vegetariska möjligheter.

Tack robertmowitz040
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Toppenvistelse, fantastiskt läge, utmärkt rum med alla detaljer som krävs för en behaglig vistelse i huvudbyggnaden, och förstklassig mat!
Spa med både uppvärmd rooftop pool och kallbad hus ger en extra upplevelse. Trevlig personal

• Restyp: Reste ensam
Tack ingridmarie2021
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Mycket bra vistelse med väldigt mysigt och lyxigt kallbad, lite smådetaljer att fila på och göra bättre men det blev ett fint minne för mig och min familj. Den paviljongen som vi sov i hade lite slitna rum men sköna sängar och lugnt och tyst område.

Tack 338malins
Omdömet skrevs 14 mars 2021

Fint hotell med utmärkt läge. Rummen varierar, en del tämligen små, andra väldigt rymliga, men de är smakfullt inredda. Anläggningen ger en avslappnad stämning. Trevligt kallbadhus och spa, med en varm infinity-pool på taket. Flera restauranger, alla är dock inte öppna off-season. God mat, trevlig personal o bra service.

• Restyp: Reste ensam
Tack niklaskokeritz
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Supermysigt dygn med både god mat, spa och service. Åt både lunch och middag på kvällen. Avkopplande stämning. Lagom med folk. Återkommer gärna! Synd att det inte finns gemensam stege för dam/herr på kallbadhuset.

Tack sempert