Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Mycket bra vistelse med väldigt mysigt och lyxigt kallbad, lite smådetaljer att fila på och göra bättre men det blev ett fint minne för mig och min familj. Den paviljongen som vi sov i hade lite slitna rum men sköna sängar och lugnt och tyst område.

Tack 338malins
Omdömet skrevs 14 mars 2021

Fint hotell med utmärkt läge. Rummen varierar, en del tämligen små, andra väldigt rymliga, men de är smakfullt inredda. Anläggningen ger en avslappnad stämning. Trevligt kallbadhus och spa, med en varm infinity-pool på taket. Flera restauranger, alla är dock inte öppna off-season. God mat, trevlig personal o bra service.

• Restyp: Reste ensam
Tack niklaskokeritz
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Supermysigt dygn med både god mat, spa och service. Åt både lunch och middag på kvällen. Avkopplande stämning. Lagom med folk. Återkommer gärna! Synd att det inte finns gemensam stege för dam/herr på kallbadhuset.

Tack sempert
Omdömet skrevs 12 mars 2021

Ett härligt besök från början till slut, bra SPA och trevlig resturang med god mat.
Vackra omgivningar med en härlig promenadstig längs med havet mot Norrvikens trädgårdar
Hade ett rum mot havet och det var värt att betala lite extra för.

Tack 2bertil
Omdömet skrevs 11 mars 2021

Hotellet har det vi önskar och kräver av ett högklassigt hotell. Rum, mat och övriga faciliteter passar oss perfekt. Vi återvänder gärna några gånger per år. Har bott även i annexbyggnaderna och funnit även dessa trivsamma. Det nya Top floor spat är ju lysande!

Tack kenne2021